کیسه آب گرم

کیسه-آب-گرم-ایزی-لایف1.jpg-thumbnail کیسه-آب-گرم-ایزی-لایف2.jpg-thumbnail

کیسه آب گرم

کد محصول: دسته بندی: کیسه آب گرم و سرد برچسب:

تهیه شده از لاستیک طبیعی  RUBBER و PVC

دارای پوشش خارجی با لایه های متعدد جهت آزاد نمودن تدریجی گرما

دارای درپوشش لاستیکی تقویت شده توسط سیم آهنی

در دو مدل ساده و روکش دار

ساخت چین، تحت لیسانس انگلستان
دارای یک سال گارانتی

جزییات سفارش را انتخاب کنید
رنگ: بدون رنگ
175,000تومان
نقد و بررسی

با وجود روش های درمانی امروزی، همچنان از قدیم، کیسه های آب گرم به عنوان یکی از روش های درمان درد و انقباضات عضلانی مورد استفاده قرار می گرفته است. درمان با کیسه های آب گرم از جمله مواردی است که پیشرفت علم همچنان چیزی از محبوبیت و کارایی این روش قدیمی کم نکرده است. کیسه های آب گرم در سفر و در خانه برای گرم کردن، جهت رفع کمر درد، گرفتگی و کوفتگی های عضلانی حاصل از ورزش و .. مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از مشکلاتی که کیسه های آب گرم با خود به همراه داشته، سرد شدن آب داخل کیسه، پس از چند دقیقه استفاده بود. این مشکل در کیسه آب گرم ایزی لایف، برطرف شده است. کیسه آب گرم «ایزی لایف» از لاستیک طبیعی rubber و pvc ساخته شده است که موجب نگهداری گرمای آب داخل کیسه به مدت طولانی می شود. این کیسه به یک درپوش پلاستیکی مجهز است که توسط سیم آهنی تقویت شده است، درنتیجه موجب استحکام بهتر کیسه و جلوگیری از خروج آب می شود.

کیسه آب گرم ایزی لایف در دو نوع ساده و روکش دار موجود است. در نوع روکش دار آن، کیسه دارای یک روکش الیاف بیرونی، جهت حفظ بیشتر آب گرم است. همچنین اگر به علت داغ بودن آب، کیسه داغ شود، وجود روکش بیرونی کمک می کند تا علاوه بر حفظ گرمای کیسه، پوست شما نسوزد.

به طور کلی کیسه آب گرم ایزی لایف، دارای مجوز از وزارت بهداشت و استاندارد CE ،EN 460001 اروپا، دارای درپوش پلاستیکی تقویت شده توسط سیم آهنی، طراحی شده از لاستیک طبیعی و در دونوع ساده و روکش دار، گزینه ی مناسبی جهت استفاده در منازل می باشد.

باید گفت کیسه‌ی آب گرم وسیله‌ای کاربردی و البته بادوام برای گرم و سردکردن قسمت‌های مختلف بدن است. با توجه به قیمت مناسب و کاربرد گسترده‌ی کیسه‌ی‌ آب گرم، وجود آن در هر خانه‌ای واجب به نظر می‌رسد.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد