ژل ترمیم کننده زخم و سوختگی ازولیو

DSC_2530-min-300x300.jpg-thumbnail

ژل ترمیم کننده زخم و سوختگی ازولیو

کد محصول: دسته بندی: ژل و پماد درمانی برچسب:

سوختگی و زخم از آسیب‌های موقتی است که احتمالا در خانه در رابطه با خود یا عزیزان‌تان تجربه کرده باشید. در این زمان داشتن یک ژل ترمیم کننده که جلوی التهاب این سوختگی و زخم را بگیرد، بسیار اهمیت دارد. ترکیبی از روغن زیتون، بابونه و موم زنبور می‌تواند زخم‌هایتان را خوب کند.

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

 

ژل ترمیم کننده پوست ازولیو با دارا بودن اثرات ضد التهابی، مرطوب کنندگی و محافظت کنندگی باعث محافظت از زخم شده و با افزایش سرعت بازسازی و فعال کردن مکانیزم های ترمیم پوست قادر است سرعت ترمیم زخم را افزایش دهد و از ایجاد کلوئید بر روی زخم جلوگیری کند. اثرات ضدالتهابی و ضد درد این محصول باعث می شود که سوزش، درد و خارش محل زخم کاهش یابد و فرد احساس ناراحتی نکند. مرطوب نگه داشتن سطح زخم با توجه به پایه خاص این محصول که مانند یک لایه بسیار ظریف روی سطح زخم را می پوشاند، مانع تبخیر آب از بافت ها شده و از خونریزی مجدد زخم جلوگیری می نماید.

کرم ترمیم کننده زخم سینره حاوی مواد ضد باکتری و ضد قارچ می باشد و باعث ممانعت از تجمع میکرو ارگانیسم ها در محل زخم می شود. وجود مواد فعال کننده پروسه ترمیم زخم با اثرات ثابت شده در تحقیقات کلینیکی در این کرم باعث افزایش سرعت بازسازی و ترمیم زخم می شوند. در مواردی که جای زخم مربوط به یک زخم کهنه است و در محل کلوئید تشکیل شده است این محصول قادر است با عمل لایه برداری بسیار ظریف پوست اضافه را حذف نماید و با کنترل مکانیزم های ترمیم زخم، پوست را به حالت و رنگ طبیعی در آورد. مسلماً پروسه از بین بردن جای زخم های قدیمی نیاز به صرف حوصله و زمان بیشتری دارد.

موارد استفاده از ژل ترمیم کننده زخم و سوختگی ازولیو چیست؟

این ژل را می‌توانید در موارد زیر استفاده کنید:

تارخ انقضا:2022/04

  • زخم پای دیابتی
  • زخم بستر
  • انواع زخم‌های عفونتی
  • عفونت‌های قارچی
  • جراحات و التهاب و ناراحتی‌های پوستی
  • اگزما و پسیوریازیس
  • رفع جای زخم و سوختگی

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد