واکر چرخ‌دار تاشو ترکیبی(آلمینیومی و فلزی)

image_2021-06-15_133458.png-thumbnail P1210070.gif-thumbnail P1210071.gif-thumbnail P1210072.gif-thumbnail P1210078.gif-thumbnail

واکر چرخ‌دار تاشو ترکیبی(آلمینیومی و فلزی)

کد محصول: دسته بندی: واکر برچسب:

بدنه آلومینیومی سبک
مجهز به چرخ جهت سهولت در حرکت
دارای پین لاک جهت تغیر حالت
ساختار محکم و طوسی رنگ استیل
قابلیت حرکت به صورت حلزونی
دارای ۵ محل اتصال تاشو
 تا کردن سریع و راحت
تحمل وزن دستگاه 115 کیلوگرم
ارتفاع دستگاه قابل تنظیم 78 - 96 سانتی متر
وزن سبک و استحکام بالا
ساخت کشورایران

جزییات سفارش را انتخاب کنید
835,000تومان
نقد و بررسی

واکر یکی از وسایل پر‌کاربرد برای بیمارانی است که از مشکلات حرکتی رنج می‌برند. افراد سالمند و یا کسانی که نمی‌توانند به آسانی راه بروند؛ برای راه رفتن معمولا از انواع واکر استفاده می‌کنند. واکر چرخ‌دار به افراد سالمندی که  در حفظ تعادل در هنگام راه رفتن، نشستن و بلند شدن ناتوان هستند؛ کمک کرده و از وارد شدن آسیب‌های احتمالی پیشگیری به عمل آورند.

استفاده از واکر باعث می‌شود فشار‌های وارد به ستون فقرات و مهره‌های سالمندان کاهش یابد. ارتفاع این واکر چرخ‌دار قابل تنظیم است و شما متناسب با طول قد شخص استفاده کننده می‌توانید میزان ارتفاع آن را تغییر دهید. این واکر از نوع تاشو بوده و به راحتی فشار دادن یک پین که در وسط واکر قرار داده شده می‌توانید واکر را جمع کنید؛ به همین دلیل برای سفر هم مناسب می‌باشد. واکر چرخ‌دار حلزونی سالمند 2 عدد چرخ در قسمت جلو دارد که شخص سالمند را از بلند کردن واکر در حین راه رفتن بی نیاز می‌سازد. برای حرکت کردن کافیست شخص بیمار واکر را به طرف جلو هل دهد تا واکر به آرامی از جای خود حرکت کند.

از ویژگی‌های این واکر می‌توان به دارا بودن 5 محل اتصال تاشو، دستگیره PVC، عملکرد راحت، تحمل وزن تا 115 کیلو و قابلیت تنظیم ارتفاع را نام برد.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد