واکر ساده تاشو ترکیبی(آلومینیومی و فلزی)

واکر-تاشو.jpg-thumbnail 3.gif-thumbnail واکر-تاشو-ساده.jpg-thumbnail واکر-تاشو-ساده-2.jpg-thumbnail

واکر ساده تاشو ترکیبی(آلومینیومی و فلزی)

کد محصول: دسته بندی: واکر برچسب:

بدنه آلومینیومی سبک
دارای پین لاک جهت تغیر حالت
ساختار محکم و طوسی رنگ استیل
قابلیت حرکت به صورت حلزونی
دارای2 محل اتصال تاشو
 تا کردن سریع و راحت
تحمل وزن دستگاه 115 کیلوگرم
ارتفاع دستگاه قابل تنظیم 78 - 96 سانتی متر
ارتفاع واکر در حالت بسته 75 سانتی متر
پهنای واکر 46/5 سانتی متر
وزن سبک و استحکام بالا
ساخت کشور ایران

جزییات سفارش را انتخاب کنید
795,000تومان
نقد و بررسی

یکی از وسایل کمکی برای راه رفتن واکر است. واکر خصوصا در افرادی که عضلات پای آن ها ضعیف شده و یا مفاصل ران، زانو، و مچ پاهایشان به خوبی خم و راست نمی شود، کمک دهنده ی مناسبی به شمار می رود. همچنین این وسیله برای کسانی که تعادل ندارند یا قادر به حفظ حالت ایستاده ی بدن خود نیستند، بسیار مناسب است.

واکر انواع مختلفی دارند. نوعی که عکس آن را مشاهده می کنید، واکر ساده تاشو  بوده که برای سفر هم مناسب است. بر روی قسمت جلویی واکر قفلی وجود دارد که با فشار دادن آن می‌توانید دسته‌های واکر را بسته و یا باز کنید. ارتفاع واکر قابل تنظیم بوده که بهترین ارتفاع دقیقا جایی است که دسته‌های واکر هم سطح لگن بیمار یا سالمند قرار بگیرد. تنظیم ارتفاع آن کاملا به دست خودتان است. در قسمتی که دسته واکر را نگه می دارید از دسته هایی استفاده شده است، که از تعریق یا سرخوردن دست جلوگیری می کند.

درواقع زمانی که فرد دستش را روی دسته می گذارد باید آرنج آن بین ۱۵ الی ۴۰ درجه نسبت به راحتی فرد تا شده باشد تا بتواند با واکر راه برود نه اینکه واکر او را به دنبال خود بکشاند. همچنین در هنگام راه رفتن با واکر بصورت صاف حالت بدنتان را کنترل کنید و به جلو خم نشوید چرا که به استخون ها و مفاصلتان فشار وارد می شود.

برای تا کردن واکر باید اول دکمه فنری را با دستتان فشار دهید و دو دسته واکر را به سمت هم یعنی به طرف داخل جمع کنید تا واکر به صورت کامل بسته شود . این واکر با وجود بدنه سبک اما تا وزن صد و پانزده کیلوگرم را می تواند تحمل نماید . کافیست زمانی که می خواهید وزنتان را روی واکر بیاندازید، دقت نمایید که تمامی پایه های آن روی زمین باشد. در انتهای واکر لاستیک هایی تعبیه شده است که ضد سرندگی بوده و اصطحکاک ایجاد می کند.

 

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد