نوار تست قند خون آن کال پلاس

نوار-تست-قند-خون-آن-کال-پلاس1.jpg-thumbnail نوار-تست-قند-خون-آن-کال-پلاس2.jpg-thumbnail

نوار تست قند خون آن کال پلاس

کد محصول: دسته بندی: نوار تست قند خون برچسب:

50 عددی
مناسب دستگاه‌های تست قند خون On Call Plus
دارای بسته بندی مجزا برای مقاومت در برابر رطوبت
قابلیت کد گذاری اتوماتیک با ریز تراشه
بدون نیاز به وارد کردن کد بسته نوار به صورت دستی

جزییات سفارش را انتخاب کنید
199,000تومان
نقد و بررسی

نوارهای تست قند خون برای اندازه گیری قند خون در دستگاه های تست قند خون استفاده می شوند. از آن جایی که ممکن است فرد دیابتی در طول روز چند بار قند خون خود را اندازه بگیرند، به نوارهای تست احتیاج بیشتری پیدا می کنند. این نوارها پس از مصرف دور انداخته می شوند.  دستگاه تست قند خون «On Call plus» از کمپانی Acon و دارای تاییدیه FDA آمریکا، CE اروپا و مجوز وزارت بهداشت و درمان ایران می باشد. دستگاه‌های تست قند خون «On Call» از دستگاه‌های محبوب بازار هستند و خوشبختانه نوار تست مخصوص آن‌ها نیز در دسترس است.

نوار تست قند خون «On Call Plus» در بسته‌های ۲۵عددی عرضه می‌شود. مشکلی که اغلب نوارهای تست دارند، این است که وقتی در ظرف آن‌ها باز می‌شود، باید حداکثر تا سه ماه استفاده شوند؛ زیرا با جذب رطوبت کیفیت اولیه‌ی خود را از دست می‌دهند و نتایج اندازه‌گیری‌شده توسط آن‌ها قابل‌اعتماد نیست. اما خوشبختانه نوارهای تست On Call Plus در بسته‌بندی‌های جداگانه قرار دارند که دربرابر رطوبت هوا مقاوم است؛ بنابراین هر بسته را تا اتمام تاریخ انقضایش می‌توان استفاده کرد. داخل جعبه یک چیپ قرار دارد که قبل از روشن‌کردن دستگاه تست قند خون باید آن را داخل شیار مخصوص چیپ قرار دهید. این چیپ حاوی اطلاعات کدگذاری نوارهاست و به کمک آن، احتیاجی به واردکردن دستی کد نیست. هنگام واردکردن نوار داخل دستگاه بهتر است نوار از وسط گرفته شود و شیار انتهای آن لمس نشود تا تاثیری روی نتیجه نگذارد. برای انجام تست کافی است که نوک انگشت را به سر نوار بچسبانید تا قطره‌ی خون به داخل نوار کشیده شود. میزان خون مورد نیاز برای این نوار حدود ۱/۲ میکرولیتر می باشد.

توجه داشته باشید که استفاده از نوارهای تاریخ انقضا گذشته باعث خطای اندازه‌گیری می‌شود و نتایج به‌دست‌آمده توسط آن‌ها قابل‌اعتماد نیست.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد