2 بسته نوار تست قند خون اکیو چک اکتیو + 1 بسته سوزن اکیوچک رایگان

2active-suzan-2.jpg-thumbnail نوار-تست-قند-خون-اکیو-چک-اکتیو2.jpg-thumbnail

2 بسته نوار تست قند خون اکیو چک اکتیو + 1 بسته سوزن اکیوچک رایگان

کد محصول: دسته بندی: نوار تست قند خون برچسب:

شامل 2 بسته نوار ۵۰ عددی و 1 بسته سوزن 25 عددی رایگان
حداقل خون موردنیاز: ۱.۵ میکرولیتر
مناسب جهت استفاده در دستگاه تست قند خون اکیوچک اکتیو

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

بیماری قند خون در اثر وجود نارسایی بدن در تولید انسولین یا ضعف گیرنده‌های انسولین در بدن به وجود می‌آید. این بیماری باید به طور مرتب کنترل شود تا از آسیب‌های بعدی بتوان جلوگیری کرد. قند خون را با دستگاه‌های مخصوص تست قندخون اندازه گیری می‌کنند. دستگاه تست قند خون اکیو چک یکی از بهترین دستگاه‌های تست قند خون است که با نوار‌های مخصوص تست قند خون اکیو چک اکتیو، تست قند خون شما را در ۵ ثانیه نشان می‌دهد. میزان خون مورد نیاز برای این نوار در حدود ۱/۲ میکرولیتر خون است. این نوار در بسته‌های ۵۰ عددی قرار دارند.

نکاتی که در استفاده از نوارتست‌های قند خون باید در نظر داشته باشید:

برای استفاده از نوار تست ابتدا دست‌ها را شسته و کاملا خشک نمایید. دقت داشته باشید که با دست خیس و آغشته به الکل به نوار‌های تست دست نزنید زیرا باعث فاسد شدن نوار‌های تست شما می‌شود. سپس درب قوطی نوار را ببندید تا از وارد شدن رطوبت به داخل جعبه نوار جلوگیری نمایید.
نوار را وارد دستگاه نمایید. دستگاه روشن شده و در ابتدا کد دستگاه را به شما نشان می‌دهد. سپس کد مربوط به نوار را نشان می‌دهد. کد مربوط به نوار را  کنترل کنید. دقت داشته باشید هر نوار کد چیپ مخصوص به خود را دارد و عدد بر روی کد چیپ  باید با کد نوشته شده بر روی جعبه نوار برابر باشد. کد ذکر شده باید بر روی صفحه نمایش مشاهده گردد. بعد از نمایش علامت چشمک زن قطره خون، نمونه را بر روی نوار بگذارید. توجه داشته باشید که نمونه خون را باید بر روی قسمت سبز رنگ نوار گذاشته و قسمت مربع شکل نوار را  بپوشاند.
بعد از ۵ ثانیه شما نتیجه را مشاهده خواهید نمود. بعد از خارج کردن نوار از دستگاه، دستگاه به صورت خودکار خاموش می‌گردد و بدین ترتیب تست قند خون شما پایان می‌پذیرد.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد