لگن درب دار بیمار ارتوطب

لگن-درب-دار-بیمار-ارتوطب.jpg-thumbnail

لگن درب دار بیمار ارتوطب

کد محصول: دسته بندی: لگن بیمار برچسب:

قابل استفاده برای مردان و زنان
موجود در رنگ آبی
درب دار و دارای دستگیره
جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع ادرار و یا مدفوع
قابل شستشو به وسیله انواع دستگاه های شوینده
قابل شستشو به صورت غیر ماشینی
جلوگیری از آلوده شدن پشت بیمار
قابلیت ضد عفونی به وسیله دستگاه اتو کلاو و یا روش های شیمیایی
قابلیت عدم انتشار آلودگی و ایجاد عفونت
جلوگیری از آلوده شدن تخت خواب
امکان قرار دادن کیسه جمع کننده در داخل لگن
ساخت ایران

جزییات سفارش را انتخاب کنید
45,000تومان
نقد و بررسی

استفاده از لگن روشی رایج و قدیمی برای جمع آوری ادرار و مدفوع بیمارانی می باشد که به دلیل ناتوانی جسمی و حرکتی، توان استفاده از سرویس بهداشتی منزل را از دست داده اند. طراحی لگن های رایج موجود دربازار به دهه 30 میلادی بر می گردد. استفاده از لگن های قدیمی  برای بیمار ، سالمند و یا پرستارانی که با این بیماران سرو کار دارند، مشکلاتی را ایجاد می کند. ایجاد درد و فشار در بدن بیمار،  ترشح ادرار و یا مدفوع ، بهداشتی نبودن استفاده از لگن و ایجاد استرس و چندش در بیمار و پرستار ، دشواری تخلیه همه و همه از مواردی می باشد که کار کردن با لگن های زیر بیمار قدیمی را با سختی همراه کرده است 

لگن زیر بیمار ارتوپدی درب دار با طراحی ارگونومیک خود این نواقص را برطرف کرده و استفاده از لگن را برای بیمار و پرستار وی بسیار آسانتر از گذشته کرده است. از ویژگی های منحصر به فرد لگن زیر بیمار ارتوپدی درب دار قابل استفاده بودن آن برای مردان و زنان می باشد. بانوان در هنگام استفاده از لگن به همان اندازه آقایان احساس راحتی می کنند. لگن زیر بیمار ارتوپدی درب دار به صورت شیب دار بوده و این امکان را به شما می دهد که بدون آنکه فشار زیادی به شما و یا شخص بیمار وارد شود لگن را در زیر بیمار قرار دهید.

دراز کشیدن بر روی لگن های استیل و پلاستیکی ، سخت و ناراحت کننده است. لبه های شیب دارلگن زیر بیمار ارتوپدی درب دار این امکان را برای شما فراهم می کند که آن را به راحتی به زیر بدن سالمند قرار دهید.

از دیگر مزایای لگن زیر بیمار ارتوپدی درب دار وجود یک دستگیره در انتهای لگن می باشد که موجب تسهیل در قرار دادن لگن در زیر بیمار و حمل بیمار می شود.

مشخصات فنی

محصولات مشابه با این محصول

ارتباط با کارشناسان برانکارد