عصای صندلی شو مد اسکای

عصای-صندلی-شو-مد-اسکای.jpg-thumbnail

عصای صندلی شو مد اسکای

کد محصول: دسته بندی: عصا برچسب:

جنس عصا آلومینیوم سبک و مقاوم
جنس دسته و نشیمنگاه از پلاستیک مقاوم
وزن سبک و جمع و جور
در حالت ایستاده تک پایه
در حالت صندلی سه پایه
طراحی زیبا و کار آمد
قابلیت تحمل وزن تا 80 کیلوگرم
دارای تاییدیه استاندارد ایران CE/FDA/TUVV

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

معمولا طی مسافت های طولانی برای سالمندان یا افراد کم توانی که از عصا استفاده می کنند، راحت نیست. اگر این امکان برای آن ها وجود داشته باشد که در هرجا که احساس خستگی یا درد در ناحیه ی پا یا کمر می کنند، یک وسیله ای وجود داشته باشد که بتوانند روی آن بنشیند، به فراهم کردن راحتی آن ها کمک می کند. ممکن است امکان حمل صندلی های دستی برای این افراد وجود نداشته باشد.

عصای صندلی تاشو «مد اسکای»، همان طور که اسم آن گویا است، عصایی است که قابلیت تبدیل به صندلی را دارد. درنتیجه می توانید آن را به عنوان عصا استفاده کرده و در هر جا که نیاز به صندلی بود، آن را به صندلی تبدیل کنید. ارتفاع این عصا در وضعیت صندلی، 55 سانتی متر و در وضعیت عصا 90 سانتی متر می باشد. پهنای نشیمنگاه عصای صندلی شو، 19 سانتی متر است و تا وزن حدودا 80 کیلوگرم قابلیت تحمل دارد. عصا از سه پایه تشکیل شده که در هنگام جمع شده تبدیل به یک پایه شده و در حالت باز شده سه پایه می شود. برای راحتی در استفاده، دسته ی عصا دارای جایگاه نگهداری انگشتان کاربر است. جهت حفظ تعادل کاربر و ممانعت از لیز خوردن عصا، در ته هر سه پایه لاستیک مخصوص تعبیه شده است. عصای صندلی شو سبک و جمع جور و در وزن 900 گرم است. جنس بدنه ی پایه ها از آلمینیوم و جنس دسته و نشیمنگاه از پلاستیک مقاوم است.

به طور کلی عصای صندلی تاشو با حمل آسان، سبک و جمع و جور، با پایه های آلمینیومی و دسته ی پلاستیکی مقاوم، دارای لاستیک مخصوص و ضداصطحکاک در زیر سه پایه ها، با طراحی زیبا و منحصر به فرد گزینه ی مناسبی برای افراد کم توان و سالمند تا وزن 80 کیلوگرم می باشد.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد