ظرف دارو هفتگی پروانه

ظرف-دارو.jpg-thumbnail ظرف-دارو-2.jpg-thumbnail

ظرف دارو هفتگی پروانه

کد محصول: دسته بندی: ظروف دارو برچسب:

ایده آل برای مسافرت
ابعاد جعبه محافظ ۴/۵*۲*۱۲سانتی متر
ابعاد ظرف دارو ۲*۴/۵*۱۱ سانتی متر
وزن ۲ گرم
دارای زمان بندی هفتگی و روزانه
رنگ سفید

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

برای همه ی ما زمان هایی وجود داشته است که مجبور بوده ایم در زمان های معینی، دارو مصرف کنیم. با توجه به شرایط امروز و وجود مشغله ها و دغدغه های ذهنی فراوانی که هر کدام از ما داریم، ممکن است بارها پیش آمده باشد که فراموش کرده باشیم تا در زمان مشخص، قرص را مصرف کنیم. این اتفاق به خصوص در سالمندان و افراد کم توان و کسانی که آلزایمر دارند، بیشتر مشاهده می شود. در زمانی که بیمار ناچار است در ساعت های مختلف از شبانه روز  و در روزهای مختلف هفته انواع مختلف قرص و دارو را مصرف کند، ممکن است گاهی به علت فراوانی قرص ها و زمان بندی مختلف آن گیج شده و مصرف آن را فراموش کند. برای رفع این مشکل، ظرف های مخصوص دارو طراحی شده است که به بیمار کمک می کند زمان مصرف دارو را به خاطر سپرده و قرصی که باید در هر وعده مصرف کند، میل کند.

ظرف دارو هفتگی «پروانه» به شما کمک می کند که داروهای تجویز شده توسط پزشک را به موقع در زمان مشخص برای یک هفته مصرف کنید. جهت پر کردن قرص ها داخل ظرف ها، ابتدا ظرف داروها را از جعبه ی محافظ خارج کنید.درب شیشه ای ظرف اصلی را خارج کنید و در جای مناسب خود (صبح، ظهر، عصر و شب) قرار دهید. سپس درب شیشه ای آن ها را بسته به ترتیب ایام هفته در جعبه محافظ بگذارید.

ظرف داروی روز اول را از سمت جلو از جعبه ی محافظ برداشته پس از مصرف داروهای آن روز و خالی شدن آن از سمت پشت دوباره داخل جعبه ی محافظ قرار داده و ظرف داروی روز بعد را از جعبه محافظ خارج کرده و داروهای روز بعد را استفاده کنید تا اینکه تمامی قرص های یک هفته به طور کامل مصرف شود.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد