صندلی فرنگی ATK با قابلیت تنظیم ارتفاع

image_2021-06-16_100445.png-thumbnail Commode-Chair-1.gif-thumbnail Commode-Chair-213.gif-thumbnail Commode-Chair-part.gif-thumbnail P1210330.gif-thumbnail P1210340.gif-thumbnail P1210349.gif-thumbnail P1210353.gif-thumbnail

صندلی فرنگی ATK با قابلیت تنظیم ارتفاع

کد محصول: دسته بندی: صندلی فرنگی برچسب:

قابلیت تاشوندگی
دارای دو دستگیره
دارای پشتی فلزی محکم
دارای لگن درب دار
قابلیت استفاده با یا بدون لگن
قابلیت تحمل وزن تا 100 کیلوگرم
سبک و قابل حمل

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

شاید کمی عجیب به نظر برسد که امروزه سن تعویض مفصل و جراحی زانو از 80 سالگی به 40،50 سالگی رسیده است! توصیه ی متخصصین به افرادی که بیماری های مفصلی کمر درد پا درد و دیسک کمر مبتلا هستند، تاکید می کنند که حتما از توالت های فرنگی استفاده کنند. توالت های ایرانی معمولا فشار زیادی به زانو و لگن وارد می کنند به همین دلیل امروزه در طراحی منازل سعی شده است، توالت های فرنگی هم ساخته شود. از سویی کوچک بودن فضای سرویس بهداشتی، اختلاف نظر اعضای یک خانواده در استفاده از توالت فرنگی و یا توالت‌های سنتی ایرانی، وجود مشکلاتی فیزیکی و اسکلتی در برخی افراد خانواده، اجاره نشینی، عدم امکان نصب توالت فرنگی ثابت به دلیل هزینه‌های بالای عملیات اجرایی بنایی، مشکلاتی است که بسیاری از خانواده‌هایی ایرانی، خصوصا در شهرهای بزرگ با آن مواجه هستند. برای حل این مشکل، استفاده از انواع صندلی های توالت فرنگی تاشو را به شما پیشنهاد می کنیم.

صندلی فرنگی درب‌دار «ATK» که عکس آن را مشاهده می‌کنید، با قابلیت تنظیم ارتفاع و لگن خور، یک صندلی توالت فرنگی می‌باشد که با کارایی منحصر به فرد خود بسیاری از نیازهای شما را در زمینه دفع ادرار و مدفوع  بیمار بر طرف خواهد کرد.شما می‌توانید ارتفاع صندلی را تا هراندازه که احساس راحتی می‌کنید تنظیم نمایید. از سویی لگن دار بودن آن، باعث می‌شود در صورتی که بیمار امکان طی مسیر تا دستشویی را ندارد، بدون احساس معذب بودن روی این صندلی دفع مزاج کند. درنتیجه می‌توانید از این صندلی فرنگی در کنار تخت بیمار نیز استفاده کنید. توالت دارای لگن درب دار با قابلیت تخلیه ادرار و مدفوع است .

از دیگر  ویژگی‌های صندلی توالت فرنگی مبله با ارتفاع قابل تنظیم ATK می‌توان به قابلیت تاشوندگی آن اشاره کرد. تاشو بودن این صندلی فرنگی در کنار مخزن ته بسته و درب‌دار آن برای شما این امکان را فراهم می‌آورد تا با اشغال فضای بسیار اندک از وسیله نقلیه، از آن در هنگام سفرهای درون شهری و یا برون شهری نیز استفاده کنید. جنس این صندلی توالت از فلز با روکش استیل و رنگ بوده که شما با اطمینان خاطر و بدون ترس از خطر زنگ زدن می‌توانید از آن در داخل حمام و یا محیط هایی با رطوبت بالا استفاده کنید.

صندلی توالت فرنگی مبله با ارتفاع قابل تنظیم به صورت چهار پایه باز می‌شود که به کاربر جهت استفاده اطمینان کامل می‌دهد.

به طور کلی صندلی فرنگی با قابلیت تنظیم ارتفاع ATK ، دارای دو دسته و پشتی فلزی، چهار پایه‌ی محکم، دارای لگن درب‌دار، قابلیت استفاده بدون لگن، قابل تاشو و قابل حمل، گزینه‌ی مناسبی برای عزیزانی است که به دنبال یک صندلی فرنگی محکم، راحت و با کیفیت می‌گردند.

 

 

مشخصات:

  • پایه‌های مدرج با قابلیت تنظیم ارتفاع تا 15 سانتیمتر
  • مبله، دارای  2 دسته در طرفین، که به شما کمک می کند تا در هنگام نشستن و برخاستن از دسته ها کمک بگیرید.
  • دارای پشتی فلزی، که به شما کمک می‌کند در هنگام استفاده از صندلی توالت مبله مدرج قابل تنظیم تعادل خود را حفظ کنید.
  • دارای قیف ته بسته که به شما این امکان را می‌هد تا از این صندلی توالت فرنگی در کنار تخت بیمار، درداخل حمام و یا در هنگام مسافرت استفاده کنید.
  • دارای قیف ته باز که به شما این امکان را می‌دهد تا از این صندلی توالت فرنگی بر روی توالت ایرانی و یا توالت فرنگی استفاده کنید‌.
  • قابلیت جمع شوندگی آسان که به شما این امکان را می دهد تا در هنگام نیاز و یا در حین مسافرت آن را تا کرده و هر زمان که نیاز داشتید آن را نصب کرده و مورد استفاده قرار دهید.
  • بسیار سبک با قابلیت حمل و نقل آسان قابلیت تحمل وزن تا 100 کیلوگرم
  • کمترین ارتفاع:50 سانتی متر
  • بیشترین ارتفاع:60 سانتی متر
  • پهنای صندلی: 54/5 سانتی متر
  • طول صندلی:49/5 سانتی متر
  • حداقل ارتفاع تا دسته:63 سانتی متر
  • حداکثر ارتفاع تا دسته: 79سانتی متر

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد