سوند معده سوپا سایز CH-16

سوند-معده-سوپا-سایز-CH-16.jpg-thumbnail

سوند معده سوپا سایز CH-16

کد محصول: دسته بندی: سوند و کاتتر برچسب:

ویژگی کلیدی                                            دارای گارانتی سلامت فیزیکی کالا




استریل یکبار مصرف
مخصوص بینی و معده
دارای کلمپ مخصوص سوپا
از جنس PVC
در سایزهای مختلف در صورت درخواست
ساخت ایران
تاریخ انقضا:03.2025

جزییات سفارش را انتخاب کنید
12,500تومان
نقد و بررسی

گاهی شرایطی بوجود می آید که بیمار قادر به تغذیه به طور طبیعی نبوده و یا نیاز است که خون و ترشحات جمع شده در معده ی بیمار تخلیه گردد. در این حالت از سوند معده استفاده می شود. سوند معده (لوله بینی - معده) همراه با کلمپ سوپا محصولی استریل است و  قابل استفاده برای افرادی است که عمل بلع را به درستی انجام نمی دهند. همچنین این محصول مناسب افرادی است که نیاز به شستشوی معده دارند.

سوند معده (لوله بینی - معده) همراه با کلمپ سوپا برای تخلیه خون یا ترشحات تجمع شده در معده و همچنین تجویز مایعات در بیماران یا افرادی که به طور طبیعی قادر به تغذیه نمی باشند، مورد استفاده قرار می گیرد. در موارد مسمومیت یا خونریزی های دستگاه گوارش نیز می توان برای شستشوی معده از آن بهره گرفت. با قطع و وصل کردن جریان توسط کلمپ تعبیه شده روی لوله، ورود و خروج مایعات یا ترشحات معده قابل کنترل می باشد.

سوند معده سوپا دارای کلمپ بوده و روی لوله در فواصل معینی، نشانگر طراحی شده است. خط رادیو اپک در سر تا سر طول لوله محل استقرار آن را در کلیشه رادیوگرافی مشخص می کند. سوند معده سوپا از جنس PVC می باشد.

برای استفاده از این محصول جهت تعیین طول تقریبی لازم، فاصله بین نوک گوش تا بینی و فاصله بینی تا اپیگاستر را اندازه گیر نمایید. سر لوله را در یکی از سوراخ های بینی قرار داده آن را به آهستگی وارد مسیر بینی کنید. برای حرکت آسان تر می توان سر لوله را به ژل روان کننده آغشته نمود. در صورت امکان بیمار می تواند با انجام عمل بلع، عبور لوله را تسهیل نماید. برای اطمینان از محل صحیح قرارگیری، مقداری هوا را توسط سرنگ در داخل لوله تزریق کرده و همزمان با گذاشتن گوشی روی ناحیه اپیگاستر، صدای خاص عبور هوا را بشنوید.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد