سوئیچ کیت شیردوش یونی مام

12509253_276155fa-7b94-4304-8d60-bbaf1dd78a3e-248x248.gif-thumbnail

سوئیچ کیت شیردوش یونی مام

کد محصول: دسته بندی: شیردوش برچسب:

دارای پنج قطعه شامل هندل دستی، درپوش دیافراگم، دیافراگم سیلیکونی، سرپیچ و رابط اتصال
سرهم بندی آسان
فاقدBPA و هرگونه ماده مضر
قابل استفاده برای شیردوش برقی FORTE و ALLEGRO
ساخت کره‌ جنوبی

جزییات سفارش را انتخاب کنید
295,000تومان
نقد و بررسی

تصور کنید به همراه نوزاد کوچک تان در مسیر سفر هستید. کودک شما گرسنه است. شما به او شیر می دهید و پس از آن نیاز دارید تا با یک شیردوش برقی، باقیمانده ی شیر را دوشیده و برای کودک‌تان ذخیره کنید. اما در این مسیر هیچ پریز برقی وجود ندارد تا شما بتوانید از شیردوش برقی‌تان استفاده کنید. و یا گاهی ممکن است به علت صدایی که شیردوش برقی دارد، امکان استفاده از آن را نداشته باشید. از سویی شاید خرید یک شیردوش دستی زمانی که شما یک شیردوش برقی خریده اید، برایتان چندان مقرون به صرفه نباشد. نگران نباشید. تبدیل شیردوش برقی به دستی راه حل شما است.

کمپانی یونی مام، برند برتر کره ی جنوبی، سوئیچ کیت طراحی کرده است که به کمک آن می توانید در جایی که امکان استفاده از شیردوش برقی ندارید، شیردوش برقی یونی مام را به مدل دستی تبدیل کنید. سوئیچ کیت یونی مام  شامل هندل دستی، درپوش دیافراگم، دیافراگم سیلیکونی، سرپیچ و رابط اتصال می‌باشد. سوئیچ کیت 5 قسمتی، یک وسیله‌ی مناسب شما برای تبدیل شیردوش برقی به دستی است و به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه هر دو نوع شیردوش را در اختیار داشته باشید.

سوئیچ کیت یونی مام برای تبدیل شیردوش برقی alegro و forte یونی مام به شیردوش دستی به کار می‌رود. سرهم بندی آن راحت و استفاده از آن آسان است.

مواد به کار رفته در این محصول فاقد BPA و هرگونه ماده ی مضر شیمیایی می باشد.

 

مشخصات فنی

محصولات مشابه با این محصول

ارتباط با کارشناسان برانکارد