ست معاینه ریشتر مدل 2050

ست-معاینه-ریشتر-مدل-2050.jpg-thumbnail ست-معاینه-ریشتر-مدل-2050دو.jpg-thumbnail

ست معاینه ریشتر مدل 2050

کد محصول: دسته بندی: گوش ، حلق و بینی برچسب:

طراحی زیبا و مدرن
دارای جعبه ی نگهدارنده ی محکم
دارای هندل باتری دار
دارای ۴ عدد لنز
بزرگنمایی چهار برابر لنز
جنس بدنه استیل
جنس لنزپلی اکریلیک
دارای سه سال گارانتی پایکار بنیان طب
ساخت آلمان

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

همراه داشتن محصولات معاینه اغلب به صورت جداگانه ممکن است کاری دشوار باشد. داشتن ابزار معاینه مانند اتوسکوپ برای معاینه گوش، افتالموسکوپ برای معاینه چشم، اسپکولوم برای معاینه بینی، و آینه مخصوص برای معاینات حلق در یک پک مخصوص گزینه ی مناسبی  است که معاینه را راحت تر کند. ست معاینه ی «Riester» یک انتخاب کامل و مناسب برای مقاصد تشخیصی پزشکان و یا کاربر روزمره است. این ست شامل اسپکولوم از جنس فلز با روکش کروم بوده و قابل اتصال به هد اتوسکوپ بوده که همراه با هد افتالموسکوپ در داخل ست قرار داده شده است. اتوسکوپ در صورتی که همراه با اسپکولوم ۹ میلی متری استفاده شود، قابل استفاده برای معاینات بینی می باشد. اسپکولوم از جنس فلز با روکش کروم قابل اتصال به هد اتوسکوپ بوده  و به آرامی با پیچ تنظیمی که در بالای آن قرار دارد، باز می شود. هد افتالموسکوپ ریشتر با گردانه تنظیم لنز از ۰ تا ۲۰+- درجه بوده و دارای هندل باتری‌دار از جنس فلز با روکش کروم می باشد. لامپ افتالموسکوپ نیز به راحتی از قسمت پایین هد افتالموسکوپ تعویض می شود.  یک عدد منبع نور بازویی خمیده در ست، قرار داده شده که از جنس فلز بوده و دارای روکشی از کروم است که محکم و مقاوم بوده  همراه با لامپ های یدکی می باشد. همچنین دو عدد آیینه جهت معاینات حلق نیز در ست معاینه قرار داده شده است.

به طور کلی ست معاینه Riester با دارا بودن یک عدد هندل، یک عدد هد اوتوسکوپ، یک عدد هد افتالموسکوپ، یک عدد اسپکولوم قابل تنظیم و یک عدد منبع نور،۲ عدد آینه و لامپ، انتخاب مناسبی جهت استفاده پزشکان، پرستاران، دانشجویان پزشکی و تمام متخصصان بالینی در مراکز بهداشتی درمانی می باشد.

 

ریشتر با بیش از ۵۰ سال سابقه ی فعالیت در زمینه ی تولدی تجهیزات و ابزار آلات پزشکی، بهترین و با کیفیت ترین ابزار پزشکی را طراحی کرده که بخشی از آن به عنوان یک ست معاینه عرضه شده است.

مشخصات فنی

محصولات مشابه با این محصول

ارتباط با کارشناسان برانکارد