زیرنشیمنی فومی اوتک

image_2021-06-14_161953.png-thumbnail image_2021-06-14_161959.png-thumbnail

زیرنشیمنی فومی اوتک

کد محصول: دسته بندی: ایرینگ برچسب:

مطابق با بهترین نمونه امریکایی
مناسب برای استفاده روزانه
دارای روکش منفذدار
تاشو و قابل حمل
37 × 32 × 5 سانتی‌متر
ساخته شده از فوم سرد
حفره مرکزی بزرگ جهت مشکلات مقعد
دارای برش در قسمت پشتی جهت برداشتن فشار از دنبالچه
دارای سطح شیب دار برای جلوگیری از فشار بر روی ستون مهره ها
دارای طراحی ارگونومیک
ساخت ایران

جزییات سفارش را انتخاب کنید
465,000تومان
نقد و بررسی

ما بیشتر ساعات روز را در حال نشستن به سر می‌بریم؛ سر کار، در منزل و حتی پشت فرمان اتومبیل. نشستن‌های مداوم، باعث ایجاد درد و ناراحتی در ناحیه پشت و ران می‌شود. اما این مسئله برای افرادی که از مشکلاتی مثل بواسیر، هموروئید و یا درد در این نواحی رنج می‌برند؛ آزاردهنده‌تر است.

بالشتک طبی یا زیر‌نشیمنی (ایرینگ) وسیله‌ای است که نشستن را برای این دسته از افراد راحت و دلپذیر می‌کند. ساختار بالشتک طبی اوتک، با آخرین تکنولوژی آمریکایی طراحی شده که باعث می‌شود مطابق با ارگونومی بدن و برای تمام افراد مناسب باشد و چندین مشکل از جمله موارد زیر را هم‌زمان با هم رفع کند:

  1. حفره مرکزی بزرگ جهت مشکلات مقعد مانند بواسیر و هموروئید و …
  2. برش قسمت پشتی که دقیقا فشار را از ناحیه دنبالچه برمی دارد.
  3. سطح شیب‌دار که با افزایش زاویه مفصل ران حین نشستن طبق اصول بیومکانیکی باعث اصلاح راستا و حذف فشار اضافی روی دیسک های بین مهره ای می شود.
  4. جنس فوم عالی، روکش با قابلیت گردش هوا و طراحی ارگونومیک این ایرینگ، باعث می‌شود علاوه بر احساس راحتی و بهبود سریع‌تر زخم‌های احتمالی، نشستن به تجربه‌ای لذت بخش برای شما تبدیل شود.

یکی از نکاتی که در ایرینگ‌های ساده وجود دارد، سطح صاف این ایرینگ‌ها بوده که گاهی موجب درد در ناحیه‌ی دنبالچه می‌شود، ویژگی منحصر به فرد ایرینگ اوتک، برشی است که در قسمت پشتی ایرینگ وجود دارد و باعث می‌شود فشار از ناحیه‌ی دنبالچه برداشته شود. همچنین سطح شیب‌دار ایرینگ، باعث اصلاح راستای ستون فقرات و کاهش فشار از روی آن می شود. قابلیت گردش هوا و طراحی ارگونومی آن باعث می‌شود تا شما از نشستن خسته نشوید.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد