ذره بین هدبندی چراغدار MG81003

ذره-بین-هدبندی-چراغدار-MG81003.jpg-thumbnail ذره-بین-هدبندی-چراغدار-MG81003-2.jpg-thumbnail

ذره بین هدبندی چراغدار MG81003

کد محصول: دسته بندی: چشم و بینایی برچسب:

سبک و جمع و جور
دارای سه عدسی در اندازه های مختلف
بدنه ی پلاستیکی ABS
لنز شفاف و وضوح فوق العاده
دارای نور چراغ ال ای دی سفید
ابعاد دستگاه 250*195*55 میلی متر
ابعاد لنز 102*50 میلی متر

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

در کاربردهای پزشکی و مصارف صنعتی که نیاز به دقت فراوان و دامنه ی دید دقیق تری است، معمولا از ذره بین های مخصوصی استفاده می شود تا وضوح کافی برای مشاهده ی نمونه به دست بیاید.

اگر پزشک متخصص کاشت مو، دنداپزشک، دامپزشک و به طور کلی پزشک باشید، یا در ساخت صنایع دستی و صنعت و دوخت، مونتاژ و تعمیر لوازم و اتصالات کوچک، جواهرسازی و شغل هایی که نیاز به دقت دید فراوان دارد، فعالیت می کنید احتمالا نیاز به یک ذره بینی خواهید داشت تا بدون اینکه دستان تان درگیر آن باشد، وضوح کافی به نمونه ی مورد نظر شما بدهد. پیشنهاد ما به شما استفاده از ذره بین هدبندی چراغدار است.

ذره بین هدبندی چراغ دار مدل MG81003 دارای 3 عدد عدسی و لنز در سایزهای مختلف بوده و با قابلیت نوردهی و وضوح فوق العاده ای که از تصویر به شما می دهد، به راحتی روی سر تنظیم می شود.

قابلیت چراغدار بودن و وضوح فوق العاده ی ذره بین، این امکان را داده تا گزینه ی مناسبی برای تکنسین های حرفه ای و اپراتورها و کسانی که کارهایی با دقت فراوان انجام می دهند مثل توری بافی، خیاطی، قلاب دوزی، مدل سازی و هر چیز مشابه دیگری، باشد.

ویژگی منحصر به فرد این ذره بین این است که اگر عینک استفاده می کنید، می توانید از این ذره بین همراه با عینک تان استفاده کنید. بدون اینکه عینک تان را دربیاورید.

نور این ذره بین هدبندی، متمرکز و تیز بوده و دارای عدسی در اندازه های 1.5X و 2.5X و 3.5X می باشد. جنس بدنه ی این ذره بین پلاستیکی ABS  می باشد.

به طور کلی این ذره بین با سه عدسی در اندازه های مختلف، بدنه‌ی پلاستیکی، با قابلیت تنظیم روی سر، جمع و جور و سبک، دارای چراغ ال ای دی متمرکز گزینه ی مناسبی برای استفاده در صنعت پزشکی، الکترونیکی، عمومی و… می باشد.

مشخصات فنی

محصولات مشابه با این محصول

ارتباط با کارشناسان برانکارد