دستگاه موزن بینی و گوش (قابل شارژ)

download.jfif-thumbnail

دستگاه موزن بینی و گوش (قابل شارژ)

کد محصول: دسته بندی: موزن بینی و گوش برچسب:

دارای سه سری
شارژی
مجهز به سیستم چرخشی
رنگ مشکی
جنس بدنه پلاستیک

جزییات سفارش را انتخاب کنید
535,000تومان
نقد و بررسی

داشتن دستگاهی که بتوان با آن موهای زائد در ناحیه ی گوش و بینی را به راحتی و بدون درد از بین برد، وسیله ای بسیار ضروری است. در این مورد پیشنهاد برانکارد به شما استفاده از «دستگاه موزن بینی و گوش پرومکس» است. پرومکس Promax مدل 3001 دستگاهی است بسیار کوچک و سبک که توسط برق شارژ می شود و نیازی به استفاده از باطری ندارد و در طول سفر به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. با داشتن چنین دستگاهی شما می توانید موهای زائد گوش و بینی را بسیار راحت و بدون درد کوتاه نمائید. همراه دستگاه یک خط زن دقیق و کوچک با تیغه ی استیل نیز می باشد که می توان با اتصال به بدنه اصلی دستگاه به راحتی خط ریش و سیبیل را مرتب کرد. سیستم چرخشی قطع مو که در این دستگاه تعبیه شده نه تنها استفاده از دستگاه را ایمن نموده است بلکه باعث می شود تا مصرف کننده درد کمتری احساس کند. به علاوه این دستگاه کاملا ضد آب طراحی شده است، لذا می توان در حمام یا محیط های مرطوب دیگر با خیالی آسوده و راحت استفاده کرد.

استفاده از موزن گوش و بینی پرومکس Promax مدل 3001 بسیار ساده است فقط کافیه سیم شارژر را به برق وصل کنید تا دستگاه شارژ شود. سپس دستگاه را روشن کنید و با دقت به سمت موهای گوش و بینی یا صورت بگیرید و به آرامی اصلاح نمایید. تا 8 ساعت می توانید از آن استفاده کنید.

به طور کلی موزن بینی و گوش دارای دو سری، دارای قابلیت شارژ، ضد آب و سبک، دارای بسته بندی شیک و جمع و جور، هدیه ی مناسبی برای عزیزان شما می باشد.

مشخصات فنی

محصولات مشابه با این محصول

ارتباط با کارشناسان برانکارد