دستگاه مرطوب کننده راما 5.5 لیتری

دستگاه-مرطوب-کننده-راما-5.5-لیتری1.jpg-thumbnail دستگاه-مرطوب-کننده-راما-5.5-لیتری2.jpg-thumbnail

دستگاه مرطوب کننده راما 5.5 لیتری

کد محصول: دسته بندی: بخور سرد برچسب:

قابلیت تنظیم بخار آب
تامین رطوبت محیط بدون افزایش دما
دارای درجه تنظیم کننده ی عملکرد
دارای چراغ نشانگر فعالسازی
دارای دستگیره جهت حمل آسان
بی صدا و مقرون به صرفه
دارای دو دهانه خروجی بخار با چرخش ۳۶۰درجه
قابلیت خاموش شدن خودکار دستگاه، هنگام خالی شدن مخزن آب
دارای استاندارد اتحادیه اروپا

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

رطوبت و پاکیزگی هوا، در محیط زندگی ما و هوایی که در آن نفس می کشیم، اهمیت بالایی دارد. از دستگاه بخور سرد و گرم برای مقاصد مختلفی استفاده می‌شود. در مناطقی که هوای خشک دارند، می‌توان از دستگاه بخور سرد یا مرطوب کننده ها برای افزایش رطوبت هوا استفاده کرد؛ همچنین بخور گرم برای کاهش گرفتگی بینی، عفونت‌های مجاری تنفسی و سرفه‌های خشک استفاده می‌شود. استفاده از دستگاه‌های مرطوب کننده‌ی هوا علاوه بر تنظیم رطوبت هوا به کاهش آلودگی نیز کمک می کند.

بخور سرد با استفاده از تکنولوژی اولتراسونیک، آب را تبدیل به ذرات معلق در هوا می نماید. دستگاه هایی که از تکنولوژی اولتراسونیک برخوردار هستند، نه تنها نسبت به سایر دستگاه های بخور، بخار بیشتری تولید می کنند بلکه بهتر جذب هوا شده و پوشش دهی محیطی بالایی نیز دارند. بخار ساطع شده از بخور التراسونیک در محیط اطراف به طور یکنواخت حرکت کرده و پخش می شود. در حالیکه در برخی بخورها، بخار آن هافقط به سمت بالا حرکت می کند.
بخور سرد التراسونیک با ایجاد نوسانات آبی انرژی مورد نیاز خود را فراهم می کند و به انرژی گرمایی، مانند المنت های گرمازا، وابستگی ندارد. بنابراین از نظر مصرف انرژی بسیار مقرون به صرفه می باشد. در نتیجه دیگر نگرانی های ایجاد شده در اثر استفاده از بخور گرم مانند ریختن آب داغ، سوختن المنت ها، گذاشتن بخور در نزدیکی کودکان و… را نخواهید داشت. این تکنولوژی بر خلاف بخورهای قدیمی بخار آب داغ، برای کودکان و خانواده شما کاملا ایمن است. دستگاه بخور سرد التراسونیک نگهداری آسانی داشته و رسوب دهی بسیار نیز کمی را دارد.

دستگاه مرطوب کننده اولتراسونیک «راما» از تکنولوژی اولتراسونیک بهره گرفته است و مصرف برق ناچیزی در حد یک لامپ کم مصرف، دارد که به نسبت بخورهای گرم، مقرون به صرفه است. این دستگاه بر خلاف بخور گرم بدون تغییر دمای محیط، رطوبت مطبوع مورد نیاز را تامین می نماید. دستگاه بخور سرد التراسونیک راما نگهداری آسانی داشته و رسوب دهی بسیار نیز کمی را دارد. این دستگاه دارای دو دهانه برای خروج بخار می باشد. در قسمت جلوی بدنه ی دستگاه، درجه تنظیم کننده میزان رطوبت خروجی قرار دارد. همچنین در قسمت بالای این محصول، دستگیره ی حمل دستگاه تعبیه شده است که می توانید به راحتی آن را حمل کنید.

مشخصات فنی

محصولات مشابه با این محصول

ارتباط با کارشناسان برانکارد