کفی ژله ای طبی کفی کفش دل آسا

کفی-ژله-ای-طبی-کفی-کفش-دل-آسا.jpg-thumbnail کفی-ژله-ای-طبی-کفی-کفش-دل-آسا-دو.jpg-thumbnail

کفی ژله ای طبی کفی کفش دل آسا

کد محصول: دسته بندی: مراقبتی پا برچسب:

پاهای حساس
درد در ناحیه سینه پا
سر استخوان های کف پایی و قوس پا
التهاب نیام کف پا
پاشنه درد و کمردردهای عمومی
سایز کوچک:M
سایز بزرگ:L
سایز خیلی بزرگ:XL

جزییات سفارش را انتخاب کنید
رنگ: بدون رنگ
240,000تومان
نقد و بررسی

پاشنه‌ی پا بخشی از بدن است که وزن بسیاری را در حین راه رفتن تحمل می کند. ضربات ناشی از راه رفتن به طور مستقیم به ساق پا و کف پا وارد می‌شود. از جمله عوارضی که از نامناسب بودن کفش و در اثر فشار به کف پا بوجود می آید خار پاشنه است. بیماران دارای خار پاشنه پا عموماً از دردی خنجری و تیز رنج می‌برند که معمولاً صبح‌ها هنگام برداشتن نخستین گام‌ها بروز می‌یابد و برخی موارد با سوزش کف پا همراه است. درد خار پاشنه پا با گرم شدن پا کاهش می‌یابد، اما پس از ایستادن طولانی مدت یا تغییر حالت از وضعیت نشسته به ایستاده مجدداً عود می‌کند. خار پاشنه بیشترین میزان شیوع را در میان دوندگان و اشخاص دارای اضافه وزن دارد.

استفاده از کفی طبی ژله‌ای باعث می شود فشار به طور یکنواخت بر تمامی نقاط کف پا توزیع شود و با ایجاد بستری نرم در کفش علاوه بر اینکه از بروز التهاب و زخم در پای افراد مبتلا به بیماری قند (دیابت) جلوگیری می‌کند، راه رفتن را برای شما لذت بخش‌تر می‌کند.

از سوی دیگر ورزشکارانی که در اثر فعالیت‌های ورزشی دچار آسیب از سوی کف پا به زانو شده‌اند، به کمک کفی طبی ژله‌ای می‌توانند از این آسیب جلوگیری کنند. استفاده از این کفی ژله‌ای طبی در ورزشکاران نیز باعث می‌شود شوک و ضربه‌های ناشی از راه رفتن و فعالیت‌های ورزشی، به زانو یا ستون فقرات منتقل نشود.

کفی ژله‌ای طبی «دل آسا» (DEL ASA) با استفاده از سیلیکون طبی تولید شده و دارای پد زیر استخوان متاتارسال است. کفی ضد حساسیت، ضد باکتری و قابل شستشو می‌باشد و به مرور زمان شکل و حالت خود را از دست نمی‌دهد و قوس‌های آن حالت خود را حفظ کرده و صاف نمی‌شود.

سایز بندی کفی طبی برای کفش

سایز کفی طبی سایز مناسب کفش
XS 35-36
S 37-38
M 39-40
L 41-42
XL 43-44
XLL 45-46

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد