دستگاه فیزیوتراپی 5 کاناله ( تنس-فارادیک) برجیس ST90 berjis

image_2021-06-16_125434.png-thumbnail 1-6.jpg-thumbnail P1230488.jpg-thumbnail P1230498.jpg-thumbnail

دستگاه فیزیوتراپی 5 کاناله ( تنس-فارادیک) برجیس ST90 berjis

کد محصول: دسته بندی: تنس و فارادیک برچسب:

کاربرد خانگی
دارای 10 کاناله و فرکانس 90 هرتز
قابلیت تنظیم زمان عملکرد دستگاه و ارسال پالس
دارای تایمر جهت تنظیم زمان کارکرد از ۱ الی ۲۰ دقیقه
دارای فیوز اطمینان جهت جلوگیری از خطرات احتمالی
دارای دو سال گارانتی
ساخت ایران

جزییات سفارش را انتخاب کنید
2,995,000تومان
نقد و بررسی

استفاده از قرص و دارو جهت درمان بیماری نه تنها درد را به طور موقت تسکین می بخشد، بلکه همواره با خود عوارضی هم به دنبال داشته است. جدا از هزینه ی بالایی که هر دوره ی درمان برای خرید قرص و دارو باید پرداخت کنید، درصد درمان به طور کامل نیز پایین است. چرا که همانطور که گفته شد، مانند مسکن عمل می کنند. درمان دردهایی مانند کمردرد یا تسکین دردهای آرتروزی و مفصلی که در نواحی مانند کمر، دست، پا و زانو اتفاق می افتد، به وسیله ی جریان برق از جمله متداول ترین و موثرترین روش های درمان است.

دستگاه تنس(استیمولاتور) و فارادیک، یک درمان غیرتهاجمی و عاری از هرگونه مواد شیمیایی و مخدر، موثرترین و بهترین روش الکتروتراپی برای تسکین دردهای عضلانی‌ست. بزرگترین مزیت TENS این است که برای تسکین درد از مکانیسم‌های طبیعی خود بدن استفاده می‌کند و به همین خاطر عوارض جانبی آن بسیار کم است. در روش‌های دارو درمانی نیز برای تسکین درد از مواد شیمیایی استفاده می‌شود و سیستم ساز و کار بدن و متابولیسم آن تغییر میابد و طبیعتا این کار عوارض جانبی زیادی را به همراه دارد. در واقع مهمترین دلیل به کار گرفتن الکتروتراپی در فیزیوتراپی، تسکین دردهای مزمن بدون مواجهه با عوارض جانبی و واکنش‌های بدن به مواد شیمیایی و داروهای مسکن است. در این دستگاه اعمال جریان بسیار ضعیف موجب افزایش توانایی طبیعی سلول‌ها برای بازسازی و ترمیم بدن می‌شود. به جای ضربه زدن به سلول‌ها با انرژی بسیار بالا و وادار کردن آن‌ها به نشان دادن واکنش، از انرژی بسیار کمی برای تحریک سلول استفاده می‌شود تا سطح عملکرد سلول بهبود یابد و به همین خاطر در این روش از منابع طبیعی بدن برای بهبود آسیب بهره برده می‌شود.

 

دستگاه تنس چیست؟

 

تنس یک وسیله‌ی الکتریکی کوچک است که پالس‌های الکتریکی ضعیفی را از طریق پوست به بدن منتقل می‌کند. دستگاه تنس توسط سیم‌ به پدهایی متصل می‌شود که این پدها روی پوست بدن قرار می‌گیرند. این پدها روی نواحی دردناک بدن قرار داده می‌شوند و سپس با شروع کار دستگاه، جریان الکتریکی ضعیفی به ناحیه درد منتقل می‌شود. همچنین افرادی که دچار چاقی‌های مفرط می‌باشند و یا به دلیل زایمان دچار افتادگی‌های پوستی شده‌اند می‌توانند از این روش جهت از بین بردن آثار پوستی و یا افتادگی‌های پوستی استفاده نمایند. استفاده از دستگاه فارادیک می‌تواند در نقاط مختلف بدن حتی در صورت که افراد دارای چاقی می‌باشند بسیار موثر باشد و فرد در کوتاه‌ترین زمان نسبت به کوچک کردن سایز اقدام نماید.

فرکانس دستگاه فارادیک به صورت ضربه‌های درشت می‌باشد و جهت تحریک عضله و تقویت بافت‌های عضلانی استفاده می‌شود. افرادی که به هردلیلی دچار ضعف عضلانی هستند می‌توانند از این فرکانس استفاده نمایند.

فرکانس دستگاه تنس به صورت ضربه‌های ریز و سوزنی می‌باشد که جهت تحریک رشته‌های عصبی بدن به کار می‌رود و بیمار بسته به محل درد از آن استفاده می‌کند. در واقع فرکانس تنس همانند طب سوزنی است.

دستگاه تنس و فارادیک 5 کاناله، در فرکانس 90 بوده که تفاوت فرکانس‌ها به معنای تفاوت در تعداد پالس الکتریکی فارادیک و تنس به عضله در یک ثانیه است. هر چقدر تعداد پالس‌های الکتریکی در ثانیه بیشتر باشد روند درمانی بیمار سریع‌تر و دوره درمان بیمار کوتاه‌تر می‌گردد و برای درمان بیماری‌های حاد موثرتر است.

تنس(TENS)، استیمولاتور و فارادیک «برجیس» دو کاناله با فرکانس 90 هرتز، دارای 5 خروجی در 10 کانال که هر خروجی به الکترود نصب می گردد. قدرت خروجی هر کانال به طور جداگانه قابل تنظیم است. دوره درمان در هر بار استفاده از دستگاه ۲۰ دقیقه می‌باشد که از این نظر دستگاه مجهز به تایمر اتومات است که پس از تمام شدن مدت زمان درمان به صورت خودکار خاموش می‌شود. فرکانس دستگاه فارادیک قابل تغییر از حالت فارادیک به حالت تنس می‌باشد و حتی می‌توانید با تنظیم کردن خروجی فرکانس، ترکیبی از هر ۲ فرکانس را دریافت نمایید. با استفاده از سیستم تنظیم زمان تولید پالس که بر روی دستگاه تعبیه شده است، می‌توانید مدت زمان ارسال پالس‌ها یعنی مدت زمانی که عضلات منقبض شده و استراحت می‌کنند را از ۰/۵ ثانیه تا ۲ ثانیه تنظیم نمایید. منبع تغذیه دستگاه از برق شهر تامین می‌شود. در جلوی دستگاه دو عدد چراغ چشمک‌زن وجود دارد که چراغ سبز نشان‌دهنده‌ی نوع خروجی و چراغ قرمز نشان دهنده‌ی زمان کارکرد دستگاه می‌باشد.

جهت خرید دستگاه تنس می‌توانید گزینه‌ی افزودن به سبد خرید را انتخاب کرده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید. برای استعلام قیمت دستگاه تنس به صورت عمده با برانکارد تماس بگیرید.

 

 

کاربرد برنامه‌های دستگاه فیزیوتراپی برجیس:

  • برنامه فارادیک: حالت لرزاننده دارد و برای عضله‌سازی و چریی‌سوزی کاربرد دارد.
  • برنامه FES: برای عضله‌سازی قسمت‌های کوچک‌تر، بازسازی و ترمیم ترک‌های پوستی کاربرد دارد.
  • برنامه تنس: حالت جریان سوزنی دارد و برای عصب‌سازی کاربرد دارد.

 

کاربرد دستگاه فارادیک برجیس

 

  • از بین بردن چربی‌های اضافه و کاهش وزن
  • درمان آرتروز گردن

  • درمان بیماری کندرومالاسی (نرمی کشکک زانو)

  • کنترل و درمان بیماری MS (مالتیپل اسکلروزیس)

  • درمان درد عصب سیاتیک

  • درمان آرتروز زانو

  • درمان آسیب رباط صلیبی زانو

  • درمان کمر درد

  • درمان بیماری پارکیسون

    و ۹۴ نقطه ی عصبی بدن که در کاتالوگ این دستگاه نوشته شده است به کمک تنس و فاردیک قابل درمان می باشد.

 

ویژگی‌های دستگاه تنس

  • دارای 10 پد
  • دارای فرکانس های خروجی متفاوت بسته به نیاز مصرف کننده
  • دارای چراغ چشمک زن سبز رنگ جهت نشان دادن نوع خروجی و چراغ قرمز رنگ جهت نشان دادن زمان کارکرد دستگاه
  • دارای فیوز اطمینان جهت جلوگیری از خطرات احتمالی برق (اتصال)
  • قابلیت تنظیم فرکانس دستگاه از حالت فارادیک به حالت تنس
  • قابلیت تنظیم مدت زمان کارکرد دستگاه و خروجی فرکانس بر روی بدن
  • دارای تائیدیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • دارای گواهینامه استاندارد بین المللی iso10002: 2004 از شرکت QS سوئیس

مشخصات فنی

محصولات مشابه با این محصول

ارتباط با کارشناسان برانکارد