تشک روی ویلچر روهو اصل آمریکا

-روی-ویلچر-روهو-اصل-آمریکا1-2.jpg-thumbnail تشک-روی-ویلچر-روهو-اصل-آمریکا22.jpg-thumbnail

تشک روی ویلچر روهو اصل آمریکا

کد محصول: دسته بندی: تشک روی ویلچر برچسب:

سبک و راحت و قابل حمل
سال ساخت 2016
آکبند
قابل شستشو
از جنس نئوپرن و بدون لاتکس
در سایز 9*9
ارتفاع سلول های تخم مرغی ۵/۵
قابل باد شدن دستی و توسط تلمبه ی همراه
دارای کاور ضدتعریق
جلوگیری از ایجاد زخم فشاری در اثر نشستن طولانی
قابل تطبیق با تغییر وضعیت نشیمنی کاربر
ساخت آمریکا

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

نشیمنگاه ویلچر به گونه ای طراحی شده است که معمولا برای افرادی که ناچارند به صورت طولانی مدت روی ویلچر بنشینند، مشکل ایجاد می کند. نشستن زیاد باعث ایجاد زخم بستر می شود. برای این منظور، استفاده از تشک ویلچر را پیشنهاد می‌کنیم. زیرنشیمنی ویلچر «روهو» آمریکا دارای ساختار تخم‌‌مرغی بوده که موجب بهبود گردش جریان خون شده و از ایجاد زخم bedsore (زخم فشاری) و خستگی در افرادی که ناچارند ساعت‌ها روی ویلچر بنشینند، جلوگیری می‌کند. این تشک همراه با یک پمپ است که فشار هوای داخل تشک ویلچر را تنظیم می‌کند. به کمک این تلمبه، می‌توانید تشک را باد کرده و سپس روی ویلچر قرار دهید و روی آن نشسته و از آن لذت ببرید. توجه داشته باشید که جهت استفاده از تشک، حتما باید آن را پر کرده باشید. هوای داخل تشک ویلچر روهو سبب می‌شود تا حد زیادی فشار وزن کاربر توزیع شده و و از ایجاد فشار، چسبندگی، عرق سوز شدن و فشردگی به ویژه در بافت‌های نرم پایین تنه و نشیمنگاهی جلوگیری کند. ساختار تخم مرغی تشک که با هوا پر شده است با تغییرات وضعیتی کاربر و تکان‌ها کاملا تظبیق ایجاد کرده و آسیب‌های ارتوپدی را به حداقل می‌رساند.

زخم نشیمنگاهی (زخم دنبالیچه) در اثر نشستن‌های طولانی در افرادی که قادر به تغییر وضعیت خود نیستند بوجود می آید. این تشکچه ویلچر از ایجاد زخم نشیمنگاهی جلوگیری کرده و بیشتر برای افرادی مناسب است که سابقه‌ی شکستگی در ناحیه نشیمنی یا آسیب بافت عمقی یا پیوند پوستی هستند. همچنین می توان از این تشک ویلچر بر روی صندلی یا درماشین نیز استفاده کرد. ویژگی منحصر بفرد دیگر این تشکچه روی ویلچر این است که سبک بوده و به راحتی می توانید آن را در هر مکانی با خود حمل کنید. وزن این تشکچه ۱/۱ کیلوگرم است و قابل شستشو می باشد.

رویه ی روهو با یک کاور ضد تعریق پوشانده شده است. ارتفاع سلول های تخم مرغی حدود ۵/۵ سانتی متر می باشد و سلول ها به راحتی به کمک تلمبه همانند باد کردن لاستیک چرخ، باد می شود. کافیست که سر تلمبه را به دهانه ی بادگیر وصل کنید و انتهای تلمبه را به سمت خود بکشید. پس از چندبار انجام این حرکت، تشک ویلچر باد می شود. سپس تلمبه را بیرون کشیده و دهانه ی بادگیر تشک را چرخانده تا باد از آن خارج نشود.

تشک روی ویلچر ( زیرنشیمنی ) روهو در برابر شعله مقاوم بوده و از جنس نئوپرن و بدون لاتکس است. پس از خرید تشک ویلچر ، می‌توانید آن را در هرکجای ایران که هستید، درب منزل خود تحویل بگیرد.

جهت استعلام قیمت تشک ویلچر به صورت عمده با برانکارد تماس بگیرید.

 

مشخصات فنی

محصولات مشابه با این محصول

ارتباط با کارشناسان برانکارد