بادکش بدن 20 قطعه(16 لیوان)

image_2021-06-16_111039.png-thumbnail P1200375.png-thumbnail عغع.png-thumbnail

بادکش بدن 20 قطعه(16 لیوان)

کد محصول: دسته بندی: بادکش برچسب:

20 قطعه(16 لیوان)
دارای لیوان های شفاف و نشکن
در سایزهای مختلف
کاربری خانگی
تک رنگ
همراه با پمپ دستی و شلنگ رابط

جزییات سفارش را انتخاب کنید
175,000تومان
نقد و بررسی

حتما تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده که بعد از یک روز کاری یا چندساعت تمرینات ورزشی دچار خستگی و کوفتگی در عضلات مختلف بدن شوید. این خستگی‌ها معمولا به‌دلیل تجمع مواد زائدی مثل اسیدلاکتیک در بدن به‌وجود می‌آیند. وجود این مواد زائد در سلول‌ها و مویرگ‌های سطح بدن مانع از خون‌رسانی دقیق و مناسب به سلول‌های بدن و موضع‌های مختلف شده و به این ترتیب ایجاد درد و خستگی در بدن شما می‌کند. به همین خاطر درمانگران با تجویز بادکش به افراد کمک می‌کنند خون‌رسانی و اکسیژن‌رسانی به عضلات و سایر بافت‌های بدن بهتر انجام شده و درد و خستگی از بین برود. این شیوه یکی از محبوب‌ترین تکنیک‌هایی است که مردم بسیاری از کشورها برای درمان دردهای سطحی از آن استفاده می‌کنند.

بادکش درمانی (cupping therapy) در واقع یکی از روش های درمانی طب سنتی است که برای درمان و تسکین بسیاری از دردها موثر واقع شده است.

بادکش بدن «بیوتی بیسیک» مدل MK-202 دارای 12 لیوان با کیفیت و نشکن در سایزهای مختلف است. یک پمپ دستی به همراه شلنگ هم همراه این محصول وجود دارد که می توانید برای رفع کوفتگی و گرفتگی عضلات از آن استفاده کنید. ضمنا پمپ حجامت بیوتی بیسیک تک رنگ می باشد.

مشخصات فنی

محصولات مشابه با این محصول

ارتباط با کارشناسان برانکارد