سوالات پزشکي, مفاصل

کشیدگی مینیسک داخلی

با سلام خدمت دوستان و اسانید محترم!ببخشید مجبور شدم عنوان رو اینطور انتخاب کنم بالاخره در جریانات اخیر هم من هر مطلبی میخوام تو هر سایتی بنویسم همش چیز داره و باید از ستاره و مربع استفاده کنم تا مشکلی واسه سایت پیش نیاد اما خب این یکی که مشکلی نداشت خود سایت شما گیر داد بهش!
تاپیک

پاره شدن مینیسک رو خوندم البته قبلا هم در یه بروشور کپی همین مطالب و بدون کلمه ای بالا و پایین تربیت بدنی داده بیرون و من خونده بود اما خب چیزی مربوط به کشیدگی مینیسک داخلی ننوشته بود!
بعد از اینکه MRIرفتم مشخص شد که مینیسک داخلیم کشیده شده والبته پزشک گفت که پاره نشده و نیاز به عمل نداره و البته بیشتر به این علت بود که بر خلاف بقیه بیماران دارای این عارضه من نه زیر پام خالی میشه و نه زانوم قفل میکنه !اما خب یه دور 10 جلسه ای فیزیوتراپی رو تازگی تموم کردم اما گاهی اوقات یه درد خاصی تو زانوم هست ک هقبل از فیزیوتراپی نبود!
دوستان با این وجود تمرینات سبک رو میتونم انجام بدم؟دویدن نرم و عادی رو چطور؟
والبته آیا راه خاصی رو پیشنهاد میکنید که باعث تسریع بهبودی کامل من بشه؟مثل راه روش ره رفتن در آب و…

سلام،
بدون دیدن MRI توسط متخصص و انجام معاینات بالینی و میزان آسیب و درد شما به دنبال معاینات نمی توان نظر دقیقی داد با این حال فیزیوتراپی باعث تقویت عناصر موجود در ناحیه مذکور شده و در روند بهبودی آسیب کمک کننده هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.