پشتی طبی حرفه ای زیفن بک مدل لندن (اصلی-شرکتی)

دستگاه-ایرکامپرشن-کامتراپ-مدل-CT-Pro-1.jpg-thumbnail دستگاه-ایرکامپرشن-کامتراپ-مدل-CT-Pro-2.jpg-thumbnail دستگاه-ایرکامپرشن-کامتراپ-مدل-CT-Pro-3.jpg-thumbnail دستگاه-ایرکامپرشن-کامتراپ-مدل-CT-Pro-4.jpg-thumbnail دستگاه-ایرکامپرشن-کامتراپ-مدل-CT-Pro-6.jpg-thumbnail

پشتی طبی حرفه ای زیفن بک مدل لندن (اصلی-شرکتی)

کد محصول: دسته بندی: پشتی طبی برچسب:

برای بسیاری از ما که ناچاریم به علت کار، درس و یا هر دلیل دیگری ساعت‌ها روی صندلی بنشینیم، استفاده از پشتی کمری اهمیت زیادی دارد. پشتی که استاندارد باشد ومطابق با ارگونومی ستون فقرات، حالت بگیرد تا از فشار ساعت‌ها نشستن روی صندلی، ستون مهره‌هایمان را نجات دهد.

جزییات سفارش را انتخاب کنید
1,275,000تومان
نقد و بررسی

پشتی طبی حرفه‌ای زیفن بک شکل انحنای بدن و ستون فقرات را به خود می‌گیرد و شما را از درد کمر به علت زیاد نشستن رها می‌کند. برآمدگی روی پشتی طبی طراحی شده است که از ناحیه شانه تا دنبالچه را حمایت می‌کند. این پشتی از جنس فوم پلی یورتان ساخته شده و به راحتی می‌توانید برای صندلی‌های ادراری، ویلچر، منازل و .. استفاده کنید و با استفاده از کمربند کشی سگک دار، آن را روی صندلی ثابت کنید. نگران کثیف شدن پشتی نباشید. چرا که روکش قابل شستشو پشتی این امکان را برایتان مهیا می‌کند تا به راحتی آن را تعویض کرده و شستشو دهید. جنس پارچه پشتی به گونه‌ای است که باعث انتقال جریان هوا شده که به این ترتیب از گرم و سرد شدن کمرتان جلوگیری می‌کند. می‌توانید این محصول را با نشیمن طبی زیفن سیت، ست کرده تا زیبایی صندلی‌ و دکور محیط استفاده بیشتر شود. ابعاد این پشتی به ترتیب دارای ارتفاع 50 سانتی متر، بیشترین عرض در قسمت پشت کمر به اندازه 41 سانتی متر و بیشترین قطر این پشتی 9 سانتی متر است.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد