مراقبت محیطی و زیبایی

نحوه استفاده از دستگاه میکرودرم دکتر درم

میکرودرم در واقع دستگاه‌هایی هستند که از پوست شما لایه برداری می کنند. اما چطوری این کار را می‌کنند؟

در اغلب دستگاه میکرودرم خانگی یک دیسک چرخان قرار دارد که در سر خود کریستال‌های اکسید آلومینیوم دارند. این دیسک قابلیت چرخیدن داشته و بر روی پوست شما می‌چرخد، این چرخش سبب می‌شود تا لایه‌های موجود بر سطح پوست شما از بین برود. دستگاه میکرودرم، لایه برداری را با ایجاد خراش‌های بسیار ریز که بر روی پوست ایجاد می‌کند و باعث کنده شدن لایه‌های اضافی سطحی شده، انجام می‌دهد و در نهایت با مکشی که ایجاد می‌کند لایه‌هایی را که از روی سطح پوست شما جدا شده است را به داخل کشیده و از روی پوست پاک می‌کند. می‌خواهیم با معرفی یکی از معتبرترین و بهترین دستگاه‌های میکرودرم، شما را در نحوه استفاده از دستگاه راهنمایی کنیم.

 

 

خصوصیات و مشخصات میکرودرم قلمى دکتر درم

 

 

دستگاه میکرودرم قلمی سلولیت و تجمع چربی را با دفع مواد سمی از بین می‌برد، این دستگاه خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد که این امر باعث می شود تا عضله‌ های سرینی بالا رفته و بزرگ و سفت شوند، در نتیجه پوست نرم تر می شود و کشش و فشار روی عضله را کاهش می‌دهد‏.‏ استفاده از دستگاه میکرودرم، با افزایش خاصیت ارتجاعی پوست به رفع چین و چروک‌های صورت کمک می‌کند‏.‏

این روش درمانی بدون درد، ایمن و بسیار موثر است‏.‏ در روش زیبا سازی و جوانسازی پوست با میکرودرم دکتر درم، کل پوست در معرض تماس با یک ماده معدنی بی ضرر که در واقع همان اکسید آلومینیوم می باشد قرار می گیرد که این ماده با داشتن کریستال های ریز باعث می شود که پوست بدون ایجاد حساسیت و یاهیچگونه عوارض ساییده شده و بافت‌های مرده از بین رفته و ترمیم پوست فعال گردد‏. در نتیجه در از بین بردن ضخامت پوست منجر به بهتر شدن تبادلات فیزیولوژی پوست و همچنین تحریک کلاژن سازی برای تقویت قوام پوست با تحریک فیبروبلاست ها و شکستن مقاومت پوستی موثر است.

اکسید آلومینیوم توسط دستگاهی جدید بر روی پوست صورت کشیده شده و همزمان مرحله مکش نیز انجام می‌شود. این عمل درد و ناراحتی نداشته و عارضه خاصی ندارد، تنها ممکن است تا یک روز مختصری قرمزی روی پوست صورت دیده شود و بعد از آن رفع می شود‏.

 


 

نقد و بررسی محصول دستگاه میکرودرم قلمی Dr. Derm

این دستگاه به علت مکش فوق العاده و قابل تنظیم می تواند علاوه بر میکرودرم و پاکسازی پوست،جهت رفع و جلوگیری از خطوط ریز وچین و چروک نیز موثر باشد.

همچنین وکیوم دستگاه باعث باز شدن چین و چروکهای پوستی و بهبود گردش خون و متابولیسم پوست نیز می شود. از کاربرد های دستگاه میکرودرم قلمی دکتر درم میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • از بین برنده لکه های پیری، چین و چروک و ترکهای پوستی، جای زخم آکنه و جوش، جای آبله،
  • پاک کردن لایه مرده پوست با سری الماسه و کمک به کلاژن سازی و …
  • پس از درمان با استفاده از دستگاه، صورت را پاک کرده و سپس با آب ولرم شسته شود.
  • پیشنهاد می شود برای نشاط و شادابی بیشتر پوست یک کرم قابض (مثل اکسیددوزنگ یا کالامین) به محل مالیده شود.
  • در نظر داشته باشید که حتما قبل از شروع کار با دستگاه دکتر درم پوست را کاملا تمیز کرده،
  • آرایش و چربی پوست کاملا پاک شود و سپس به مدت لازم بر حسب نوع پوست و ضایعه آن،

( مدت پیشنهاد شده : حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه در صورت و ۲۰ دقیقه در گردن )

  • سایش و استفاده در جهات گوناگون و روی قسمت های متعدد انجام شود.

 

 


مهم ترین نکات و مشخصه های کلیدی میکرودرم قلمی Dr Derm XN9850

  • – سهولت در استفاده
  • – ایجاد آرامش و نشاط
  • – کاهش چربی پوست
  • – دارای ۵ سطح قدرت
  • – سری نرم و معمولی
  • – جا به جایی و حمل آسان
  • – جوانسازی و درخشندگی پوست
  • – میکرودرم ابریژن و وکیوم تراپی
  • – از بین برنده لکه های پیری، چین و چروک و ترکهای پوستی
  • – جای زخم آکنه و جوش، جای آبله

نکاتی که باید برای خرید دستگاه لیزر در نظر بگیرید:

بودجه:

اولین چیزی که در هنگام خرید دستگاه میکرودرم خانگی باید به آن توجه کنید، بودجه مورد نظرتان است. البته دستگاه های میکرودرم خانگی قمیمت های فضایی ندارند، اما با توجه به ویژگی هایی که در هر یک از آن ها قرار می گیرد قیمت آن نیز بالاتر می رود.

منبع انرژی در میکرودرم های خانگی:

منبع انرژی در دستگاه میکرودرم خانگی یا باتری های قابل شارژ هستند یا برق. منبع انرژی در دستگاه مورد نظرتان را با توجه به سلیقه خود می توانید انتخاب کنید. البته عموما میکرودرم های دارای باتری های قابل شارژ از قیمت بالاتری برخوردار هستند چرا که می توانید از آن ها در هر زمان و مکانی استفاده کنید.

قابلیت تنظیم سرعت در میکرودرم های خانگی:

میکرودرم های خانگی به دلیل برداشتن لایه های سطحی بر روی پوست باید به دقت استفاده شوند. چرا که پوست های نواحی مختلف بدن با هم متفاوت است. برخی از قسمت ها نازک تر و برخی ضخیم تر هستند و بهتر است با نواحی نازک تر با دقت بیشتری رفتار شود. از این رو در میکرودرم های خانگی قابلیت تنظیم سرعت قرار داده شده است و شما می توانید با توجه به نوع پوست ناحیه مورد نظرتان میزان سرعت را تنظیم کنید.

سری های قابل تعویض در میکرودرم های خانگی:

سری های مختلفی که در میکرودرم های خانگی قرار داده شده است، برای پوست های مختلف مناسب است. سری های نرم تر برای پوست های نازک تر و زبرتر برای پوست های ضخیم تر مورد استفاده قرار می گیرد.

فیلتر های قابل تعویض در میکرودرم های خانگی:

همانطور که گفتیم دستگاه میکرودرم خانگی با ایجاد مکش بر روی سطح پوست باعث پاک شدن صورت از لایه های سطح پوست می شود، این لایه های برداشته شده به داخل میکرودرم رفته و درون فیلتری که در داخل آن قرار داده شده است جمع می شوند و به مرور زمان بر روی مکش ایجاد شده توسط دستگاه تاثیر می گذارند، در نتیجه در این دستگاه ها فیلترهایی قرار داده شده است که با تعویض آن می توانید قدرت دستگاه را به حالت اولیه برگردانید.

برای خرید دستگاه میکرودرم خانگی دانستن همین چند نکته کوتاه می تواند کمک کننده باشد. در واقع ویژگی های چندان متفاوتی در دستگاه میکرودرم خانگی وجود ندارد. تفاوت در قیمت این دستگاه ها به دلیل همان چند ویژگی است که گفته شد و بیشترین دلیل تفاوت قیمت ها به دلیل برندهای مختلف آن هاست. در ادامه با خواندن ویژگی هایی که در مورد هر یک از میکرودرم ها عنوان شده است این موضوع را بیشتر درک خواهید کرد.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.