فشارسنج عقربه‌ای چینی DIVA به همراه گوشی

image_2021-06-15_124759.png-thumbnail P1210117.gif-thumbnail P1210121.gif-thumbnail P1210125.gif-thumbnail P1210126.gif-thumbnail

فشارسنج عقربه‌ای چینی DIVA به همراه گوشی

کد محصول: دسته بندی: فشارسنج برچسب:

قابلیت سنجش فشار تا 300 میلی‌لیتر جیوه
همراه با گوشی دو پاویون مارک DIVA
دقت: +- 3 میلی‌لیتر جیوه
تنظیم فشار به صورت دستی
دارای یک کیف زیپ‌دار، کاف بازو و پمپ دستی
دارای استاندارد EN1060 اروپا

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

فشارسنج‌ها یکی از محصولاتی هستند که با بالارفتن سن، جزء واجب‌ترین چیزها در خانه می‌شوند. حتی اگر خطر فشار خون بالا هم تهدیدتان نمی‌کند؛ باید در فواصل مشخصی از دستگاه فشارسنج استفاده کنید تا دچار مشکل فشار خون نشوید. فشارسنج‌های خانگی انوع مختلفی دارند و خرید یکی از آن‌ها کار سختی به نظر می‌رسد. فشارسنج‌های عقربه‌ای، به دلیل نداشتن ماده سمی جیوه، سالم‌تر هستند و بسیاری به همین خاطر دستگاه عقربه‌ای را ترجیح می‌دهند.

فشارسنج‌های عقربه‌ای، سالی یک مرتبه احتیاج به کالیبره شدن دارند که شاید تنها نقطه ضعف آنها باشد. اما در عوض، کاربری آسان، سبک و قابل حمل بودن باعث شده این محصول بسیار محبوب باشد.

فشارسنج عقربه‌ای بازویی دیوا، با داشتن قیمت پایین و کیفیت بالا، محصولی بسیار مناسب برای کسانی است که می‌خواهند دستگاهی برای سنجش فشار خونشان در منزل داشته باشند. این محصول دارای یک کاف بازو، کیف زیپ‌دار،پمپ دستی، شیر کنترل، مانومتر و تیوپ است.

در صورت خرید این فشار سنج، یک گوشی از مارک DIVA هم همراه آن ارسال خواهد شد. این گوشی دو پاویون بوده و دارای تاییدیه‌های FDA و CE است.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد