نوار تست قند خون بایونیم مدل GS300

نوار-تست-قند-خون-بایونیم-مدل-GS300111.jpg-thumbnail

نوار تست قند خون بایونیم مدل GS300

کد محصول: دسته بندی: نوار تست قند خون برچسب:

طراحی بدون سرب جهت تضمین نتایج به دست آمده
نیاز به حجم بسیار اندک خون جهت اندازه گیری
دقیق ترین محصول در تست ISO15197
نوارهای دارای الکترود فلزی با روکش طلا
نوار از جنس پلاستیک صلب تزریقی
اندازه گیری دقیق تنها در چند ثانیه
سامانه کد دهی خودکار

جزییات سفارش را انتخاب کنید
99,000تومان
نقد و بررسی

یکی از مشکلاتی که امروزه به بیماری شایع تبدیل شده، دیابت است. تغذیه، دارو و ورزش راه های مختلفی هستند که همه آن ها در کنار هم می توانند به کنترل و در برخی موارد به درمان دیابت بپردازند. اما تمام این روش ها بدون اندازه گیری قند خون امکان پذیر نیست. با اندازه گیری میزان قند خون تان می توانید به معیاری مناسب برای میزان تغذیه، ورزش و دارو برسید. نوار تست قند خون بایونیم برای مصارف خانگی تولید شده است. با گرفتن حداقل ۱.۴ میکرولیتر از خون بدن و قرار دادن آن روی نوار تست می توان میزان قند خون را تشخیص داد. همچنین این بسته حاوی ۲۵ عدد نوار است. بنابراین اگر به طور مداوم به اندازه گیری قند خون خود می پردازید، می توانید نوار تست قند خون بایونیم را انتخاب کنید.

الکترودهای فلزی با روکش طلای آن با بیشترین میزان رسانایی الکتریکی و اثر کاتالیزوری عمل می کنند. جنس نوار از پلاستیک تزریقی است که البته اکترودی فلزی دارد. از آنجایی که نوارها به رطوبت، نور و هوا حساس‌اند، بعد از باز کردن در ظرف باید در آن را فوراً بست و تا سه ماه بعد از باز کردن در ظرف برای اولین بار باید از نوارها استفاده کرد. استفاده از نوارهای تاریخ انقضا گذشته باعث خطای اندازه گیری می‌شود.

این نوار یکی از بهترین نوارهای‌ اندازه گیری قند خون بوده و یک واسط الکتریکی بسیار عالی با قابلیت تست یکبار مصرف و هزینه تست پایین و کارایی بالا برای بیماران می باشد.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد