زیر نشیمن حرفه ای زیفن بک مدل کالیفرنیا (اصلی-شرکتی)

زیر-نشیمن-حرفه-ای-زیفن-بک-مدل-کالیفرنیا.jpg-thumbnail

زیر نشیمن حرفه ای زیفن بک مدل کالیفرنیا (اصلی-شرکتی)

کد محصول: دسته بندی: ایرینگ برچسب:

کاملا مهندسی و ارگونومی مطابق با ناحیه نشیمنگاهی
توزیع فشار در ناحیه نشمینگاهی
دارای شکاف جهت تهویه اندام تناسلی
نهایت حمایت از استخوان دنبالچه
دارای فرم مناسب در ناحیه ران و محدود کردن پا
استفاده از پارچه بافت سه بعدی
دارای کاور زیپ دار و قابل شستشو
دارای یک سال گارانتی زیفن
ساخت ایران

جزییات سفارش را انتخاب کنید
1,275,000تومان
نقد و بررسی

خیلی از ما به علت شرایط کاری یا تحصیلی که داریم ناچاریم ساعت‌ها روی صندلی بنشینیم و به صفحه مانیتور خیره شویم و در حالیکه نواحی کمر و نشیمنگاهی‌مان از شدت دردِ یک‌جا نشینی، دچار گرفتگی و درد شدند، امکانش نیست کارمان را متوقف کرده و بلند شویم و کمی به پا و کمرمان استراحت دهیم. در این زمان حداقل بهتر است از یک زیرنشیمنی استاندارد استفاده کنیم. از طرفی اگر عزیزی دارید که ناچار است ساعت‌ها روی صندلی یا ویلچر بنشیند، برای جلوگیری از دچار شدن به زخم بستر، بهتر است یک زیرنشیمنی حرفه‌ای داشته باشد تا کمترین میزان درد را به استخوان دنبالچه و لگن وارد کند.

یکی از بهترین نشینگاه‌های حرفه‌ای که می‌توانید برای روی صندلی، ویلچر، صندلی‌های اداری، مبلمان راحتی و صندلی برخی خودروها استفاده کنید، نشیمن حرفه ای زیفن بک مدل کالیفرنیا است. این زیرنشیمنی به شکل کاملا ارگونومیک مطابق با آناتومی ناحیه نشیمنگاهی ساخته شده است به طوری که وقتی روی آن می‌نشینید، هیچ فشاری روی استخوان‌های خاجی، دنبالچه و لگن حس نخواهید کرد. به علت طراحی که دارد از کمر درد ناشی از فتق ستون مهره‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

از آن جایی که در حین نشستن بیشترین فشار روی عصب سیاتیک وارد می‌شود، با استفاده از این زیرنشیمنی، فشار وارده به این عصب را کم کرده و فرم و محدودیت مناسبی که در قسمت قرار گرفتن ران پا طراحی شده است، عضلات این قسمت هم از عواقب نشستن زیاد و مداوم، در امان می‌ماند. شکاف مرکزی که در قسمت قرارگیری ناحیه تناسلی روی این زیرنشیمنی قرار داده شده، از آلودگی و تعریق در اثر نشستن در این ناحیه جلوگیری می‌کند.

البته این به معنای آن نیست که شما مجاز هستید ساعت‌ها روی صندلی بنشینید. برای سلامتی خودتان هم که شده حداکثر هر دو ساعت یکبار از روی صندلی بلوند شوید و حرکات کششی مخصوص را انجام دهید.

در طراحی این زیرنشیمنی از پارچه‌هایی با بافت سه بعدی برای سیرکولاسیون هوا استفاده شده و فوم پلی اورتان به کار رفته در این محصول، کارایی و کیفیت آن را بالا برده است. از بابت شستشو هم نگران نباشید. کاور زیپ دار زیرنشیمنی، امکان شستشو آن را فراهم کرده است.

 

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد