کپسول اکسیژن 5 لیتری فلزی چینی

photo-bbfe15d74d534c96c5c91af4b5bb5e57-248x248.gif-thumbnail md_3d732_کپسول_اکسیژن_5_لی1-140x140.gif-thumbnail

کپسول اکسیژن 5 لیتری فلزی چینی

کد محصول: دسته بندی: کپسول اکسیژن برچسب: کرونا

ویژگی کلیدی

5 لیتری فلزی
مدل کلاهک دار
رنگ سفید
همراه با خدمات شارژ سریع
همراه با تست کارخانه ای
ارتفاع 40 سانتی متر
وزن 7/8کیلوگرم
دارای یک سال گارانتی
کشور مبدا چین

جزییات سفارش را انتخاب کنید
2,895,000تومان
نقد و بررسی

گاهی بیمار براساس تجویز پزشک باید به طور مداوم از گاز اکسیژن استفاده کند و یا به دلیل داشتن مشکلات قلبی عروقی در صورت آلودگی هوا باید در بیرون از منزل گاز اکسیژن خالص تنفس نماید. کپسول‌های اکسیژن خانگی که برای راحتی تنفس بیماران تنفسی طراحی شده است، در حجم‌های مختلف ۱۰لیتری، ۵ لیتری و 2 لیتری موجود می باشند و هر کدام کاربرد مخصوص خود را دارند. این کپسول‌ها در دو نوع آلمینیومی و آهنی موجود می باشد.

کپسول اکسیژن پزشکی 5 لیتری مناسب کسانی است که قصد دارند مدت زمان بیشتری را در بیرون از منزل سپری کرده و نیاز به ذخیره گاز اکسیژن بیشتری دارند. در صورتی که بیمار شما در طول شبانه روز برای مدت زمان بیشتری به اکسیژن نیازمند باشد پیشنهاد ما استفاده از دستگاه‌های اکسیژن ساز  می‌باشد. دستگاه‌های اکسیژن ساز خانگی، کمپرسورهایی می‌باشند که اکسیژن محیط اطراف را در خود فشرده کرده و به بیمار منتقل می کنند‌. ولی کپسول اکسیژن پزشکی 5 لیتری، حدود 30 الی 50 دقیقه اکسیژن مورد نیاز شما را تامین می‌کنند و پس از تخلیه باید مجددا، در مراکزپخش اکسیژن شارژ شوند. برای استفاده از کپسول به یک مانومتر نیاز است که می‌توانید آن در برانکارد مشاهده کنید.

کپسول فلزی 5 لیتری، برای اکسیژن‌رسانی به بیمارانی که به دلایلی دچار کمبود اکسیژن شده اند و لازم است که اکسیژن موجود در هوای استنشاقی آن‌ها بیشتر از هوای معمولی باشد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کپسول تست شده تحویل داده می‌شود. از سوی دیگر زمانی که کپسول اکسیژن 5 لیتری شما به اتمام رسید، می‌توانید با تحویل آن، به صورت آنی یک کپسول شارژ شده و تست شده تحویل بگیرید.

 

نکات ایمنی مربوط کپسول‌های اکسیژن

  1. در صورت ایجاد ترک یا شکاف در سیلندرهای صنعتی، جهت رعایت موارد ایمنی از تعمیر و جوشکاری سیلندر خودداری گردد.
  2.  شیر سیلندرهای حاوی گاز در صورت عدم استفاده از سیلندر نباید باز بماند.
  3. در زمان حمل و نقل سیلندرهای صنعتی از وارد شدن ضربه به بدنه و شیر سیلندر جلوگیری شود.
  4. برای روان کاری کپسول، به هیچ عنوان از روغن و یا مواد چرب استفاده نشود.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد