کپسول اکسیژن 10 لیتری چینی فلزی

کپسول.jpg-thumbnail کپسول-اکسیژن.jpg-thumbnail

کپسول اکسیژن 10 لیتری چینی فلزی

کد محصول: دسته بندی: کپسول اکسیژن برچسب: کرونا

10 لیتری فلزی
مدل کلاهک دار
رنگ سفید
همراه با خدمات شارژ سریع
همراه با تست کارخانه ای
ارتفاع 98 سانتی متر
وزن 13/8 کیلوگرم
میزان اکسیژن رسانی:90 الی 120 دقیقه
دارای ترالی حمل کپسول در صورت درخواست
دارای یک سال گارانتی
کشور مبدا چین

جزییات سفارش را انتخاب کنید
2,995,000تومان
نقد و بررسی

گاهی بیمار براساس تجویز پزشک باید به طور مداوم از گاز اکسیژن استفاده کند و یا به دلیل داشتن مشکلات قلبی عروقی در صورت آلودگی هوا باید در بیرون از منزل گاز اکسیژن خالص تنفس نماید. کپسول های اکسیژن که برای راحتی تنفس بیماران تنفسی طراحی شده است. فروش کپسول اکسیژن در برانکارد در حجم های مختلف ۱۰لیتری، ۵ لیتری و 2 لیتری می باشند و هر کدام کاربرد مخصوص خود را دارند. این کپسول ها در دو نوع آلمینیومی و آهنی موجود می باشد.

کپسول اکسیژن 10 لیتری مناسب برای بیمارانی می‌باشد که روزانه به مدت 5 تا 15 دقیقه به اکسیژن نیاز دارند. در صورتی که بیمار شما در طول شبانه روز برای مدت زمان بیشتری به اکسیژن نیازمند باشد پیشنهاد ما استفاده از دستگاه‌های اکسیژن ساز  می‌باشد. دستگاه‌های اکسیژن ساز خانگی، کمپرسورهایی می‌باشند که اکسیژن محیط اطراف را در خود فشرده کرده و به بیمار منتقل می کنند‌. ولی کپسول اکسیژن پزشکی 10 لیتری، حدود 90 الی 120 دقیقه اکسیژن مورد نیاز شما را تامین می‌کنند و پس از تخلیه باید مجددا، در مراکزپخش اکسیژن شارژ شوند. برای استفاده از کپسول به یک مانومتر نیاز است که می‌توانید آن در برانکارد مشاهده کنید. خرید اینترنتی کپسول اکسیژن این امکان را برای شما فراهم کرده تا همراه با آن، مانومتر، اسپری اکسیژن و سایر اقلام بهداشتی و مصرفی مورد نیاز خودتان را بتوانید از برانکارد تهیه کنید.

قیمت انواع کپسول اکسیژن خانگی را می‌توانید در سایت برانکادر مشاهده نمایید. برانکارد با فراهم کردن خرید اینترنتی کپسول اکسیژن خانگی ، این امکان ار به مشتری داده است تا در هر کجای ایران که باشد، سفارش خود را ثبت و محصول را درب منزل تحویل بگیرد.

کپسول فلزی 10 لیتری، برای اکسیژن‌رسانی به بیمارانی که به دلایلی دچار کمبود اکسیژن شده اند و لازم است که اکسیژن موجود در هوای استنشاقی آن‌ها بیشتر از هوای معمولی باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کپسول تست شده تحویل داده می‌شود. با خرید کپسول اکسیژن 10 لیتری، زمانی که کپسول اکسیژن شما به اتمام رسید، می‌توانید با تحویل آن، به صورت آنی یک کپسول شارژ شده و تست شده تحویل بگیرید.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد