کفش زیر گچ

کفش-زیر-گچ.jpg-thumbnail کفش-زیر-گچ4.jpg-thumbnail کفش-زیر-گچ5.jpg-thumbnail

کفش زیر گچ

کد محصول: دسته بندی: مراقبتی پا برچسب:

دارای کفی بیرونی مواج برای جلوگیری از سرخوردن هنگام راه رفتن
بسیار راحت و قابل انعطاف
رنگ مشکی
مناسب برای سایز 44-46
جنسیت مشترک
ثبات و حمایت از گچ پا
قابل تنظیم با اندازه گچ
باز و بسته کردن آسان با چسب
سبک و ضد حساسیت
ساخت ایران

جزییات سفارش را انتخاب کنید
رنگ: مشکی
29,000تومان
نقد و بررسی

شکستگی پا، یکی از آسیب دیدگی‌های شایع محسوب می‌شود. مخصوصا در میان ورزشکاران و کودکانی که فعالیت‌های زیادی دارند. البته گچ گرفتن پا، فقط برای شکستگی‌ها اتفاق نمی‌افتد. بلکه در مواردی مثل پارگی رباط‌ها و... هم گاهی پای فرد را با گچ می‌بندند تا سریع‌تر بهبود پیدا کند و آسیب کمتری هم ببیند.

پای گچ گرفته هم به مراقبت‌های ویژه‌ای احتیاج دارد تا از عوارض بعدی جلوگیری شود. یکی از مواردی که برای افرادی با پای شکسته مشکل‌ساز است؛ بیرون رفتن با وجود گچ پا است. پوشیدن کفش زیر گچ می‌تواند این مشکلات را تا حد بسیار زیادی از بین ببرد. این کفش که از یک کفی مخصوص فومی تشکیل شده؛ با دو چسب محکم سفت می‌شود و از کثیف شدن و ضربه خوردن به پای مصدوم جلوگیری می‌کند.

با پوشیدن کفش مخصوص گچ، امکان سایش و از بین رفتن گچ از بین می‌رود؛ فشار و نیروی کمتری به پای آسیب دیده وارد می‌شود و راه رفتن برای فرد بیمار آسان‌تر می‌شود. موجود بودن سایزهای مختلف دمپایی مخصوص گچ پا آن را برای همه افراد با پای آسیب دیده مناسب می‌کند. کاور گچ نیز می توانید در همین سایت خریداری نمایید.

برای خرید دمپایی مخصوص گچ پا ، سایز مناسب خود را از بخش انتخاب سایز، انتخاب کنید. با خرید اینترنتی دمپایی مخصوص گچ پا ، نیازی به حضور فیزیکی شما نبوده و محصول درب منزل برایتان ارسال می‌گردد.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد