چسب کنزیوتیپ ATSPORT

-7.jpg-thumbnail کنزیوتیپ-2.jpg-thumbnail کنزیوتیپ-3.jpg-thumbnail کنزیوتیپ-4.jpg-thumbnail کنزیوتیپ-5.jpg-thumbnail کنزیوتیپ-6.jpg-thumbnail کنزیوتیپ-7.jpg-thumbnail کنزیوتیپ-8.jpg-thumbnail کنزیوتیپ-9.jpg-thumbnail کنزیوتیپ-10.jpg-thumbnail کنزیوتیپ-11.jpg-thumbnail کنزیوتیپ-12.jpg-thumbnail کنزیوتیپ-13.jpg-thumbnail

چسب کنزیوتیپ ATSPORT

کد محصول: دسته بندی: کنزیوتیپ برچسب:

ویژگی کلیدی         

ضخامت کمتر و سبک
عرض 5 سانتی متر و طول 5 متر
قابلیت کشسانی بسیار بالا
ساخته­ شده از میکروفایبرهای الیاف مصنوعی
چسبندگی بسیار بالا
مقاوم در برابر رطوبت و ضد آب
بسته ­بندی مقاوم و منحصربه­ فرد
مناسب برای تمامی ورزشکاران، کودکان، سالمندان
موجود در دوازده رنگ
تاریخ انقضا:2025
واردکننده و نماینده ی انحصاری کالا. در صورت درخواست عمده با ما تماس بگیرید

جزییات سفارش را انتخاب کنید
رنگ: مشکی
350,000تومان
نقد و بررسی

اگر درسال‌های اخیر بازی‌های المپیک را دنبال کرده باشید، احتمالا ورزشکارانی را دیده‌اید که بر روی بدن آن‌ها نوار چسب‌های رنگی به چشم می‌خورد. شاید برای شما هم سوال باشد که این چسب‌های رنگی روی بدن ورزشکاران چیست. نوار چسب درمانی کشی با عنوان نوار کنزیو تیپ، یک نوار پارچه‌ای همراه با چسب اکرلیک است که معمولا به منظور درمان آسیب‌های ورزشکاران و اختلالات فیزیکی گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوارهای کنزیوتیپ به واسطه نیروی کشسانی که دارند، پوست بدن را بلند کرده و آن را از دیگر لایه‌های بافت بدن جدا می‌کند. فضای خالی به وجود آمده به خون اجازه می‌دهد تا جریان بیشتری پیدا کرده و به این شکل توانایی بدن در پاکسازی مایع لنفاوی افزایش یافته و التهابات با سرعت بالاتری التیام می‌یابند. از آن جا که استفاده از کنزیو تیپ باعث بهبود گردش خون می‌شود، حتی از سردرد ورزشکاران هم می کاهد. در صورتی که این نوارها به درستی به کار گرفته شوند، می‌توانند درد را از تاندون‌ها یا التهاب‌های ماهیچه‌ای بیرون کشیده و آسیب‌ها را بهبود بخشند. این چسب‌ها دارای موادی هستند که با توجه به هر رشته ورزشی در نقطه ای مخصوص چسبانده می شوند، تا درد ناشی از ورزش های سنگین را در آن منطقه کم کنند و نیز استحکام لازم را درپوست و عضلات برای مقاومت در برابر فشارهای خارجی ایجاد نمایند. اگر قصد خرید کنزیو تیپ را دارید، این قسمت را حتما مطالعه کنید.

چسب های کنزیوتیپ «ATSPORT» با خاصیت ضد آب بودن و چسبندگی بالایی که دارد، این امکان را برایتان فراهم می کند تا پس از قرارگیری نوار بر روی بدن بین یک تا پنج روز به راحتی ناحیه مورد نظر را بشویید و یا وارد آب شوید بدون اینکه کنزیوتیپ شل شود و خاصیت کشسانی خود را از دست بدهد. علاوه بر این، ضخامت کم و سبکی قابل توجهی که کنزیوتیپ ATSPORT دارد، از دیگر ویژگی‌های این چسب‌های کنزیو تیپ است که آن را از برندهای دیگر متمایز کرده است. همچنین رنگ‌بندی‌های مختلفی که این نوع کنزیوتیپ دارد، آثار روانی بر جا می‌گذارد. برای مثال به ورزشکار یاد‌آوری می‌کنند که درمورد منطقه آسیب دیده بدنش محتاط ‌تر باشد و یا این احساس را در ورزشکار ایجاد می‌کند که برای بهبود دردش کاری انجام گرفته است.

این محصول در دوازده رنگ آبی، مشکی، بژ، صورتی، فسفری، سبز، زبرا(راه راه)، ارتشی، لیمویی، قرمز، بنفش، نارنجی و زرد موجود است. چسب‌های کنزیوتیپ ATSPORT با قابلیت شبیه بودن حدود ۱۳۰ تا ۱۴۰ درصد به خاصیت کشسانی پوست، باعث می‌شود که استفاده از آن برای هر فردی مطبوع و دلچسب باشد. جنس آن از میکروفایبرهای الیاف مصنوعی بوده و دارای یک جایگاه مخصوص پلاستیکی می‌باشد که به راحتی چسب‌های کنزیوتیپ را می‌توان از محل مشخصی که روی آن جایگاه قرار گرفته، بیرون کشید و مصرف کرد. به علاوه این چسب که یک درمان بدون مصرف دارو به شمار می‌رود، عوارض جانبی کمی دارد که باعث می‌شود برای کودکان و افراد مسن نیز قابل استفاده باشد.

به طور کلی چسب‌های کنزیو تیپ ATSPORT با خاصیت کشسانی بالا و ضد آب بودن آن، وظیفه‌ی تخلیه کردن، محافظت و حمایت از آسیب‌دیدگی‌های خاص، کاهش حرکت مفصل و جلوگیری از بروز آسیب‌های بعدی را دارد. نتیجه بستن نوار چسب‌های طبی، استراحت دادن به مفصل است و موجب می‌شود که فعالیت متابولیکی در ناحیه آسیب دیده در سطح بالا حفظ شود و از بروز آسیب ناخواسته به بافت عضلانی جلوگیری خواهد شد. همچنین چسباندن این نوارها روی پوست بدن از فشار موجود روی نورون‌های لامسه کاهش داده و از درد ورزشکار می‌کاهد.

برای خرید کنزیو تیپ ، می‌توانید رنگ‌ مورد نظر خود  را از قسمت انتخاب رنگ، انتخاب کنید.

نحوه استفاده از چسب های کنزیوتیپ ATSPORT

با حرکت دادن مفاصل و ماهیچه ها ناحیه آسیب دیده را پیدا کنید. ناحیه مورد نظر و دست ها را کاملا شستشو داده و تمیز و خشک نمایید. سپس چسب را در طول ماهیچه ببرید. عضله ی مورد نظر را برای چسباندن چسب کاملا بکشید و از کشیده شدن چسب جلوگیری کنید. بهتر است برای زدن چسب به یک متخصص مراجعه نمایید. با خرید اینترنتی کنزیو تیپ ، می‌توانید محصول را درب محل مورد نظر خود ، در هر جای ایران که هستید، تحویل بگیرید.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد