پنس جفت کلامپ فورستر 20 سانتی متر درجه یک

پنس-رنگی2-248x248.gif-thumbnail

پنس جفت کلامپ فورستر 20 سانتی متر درجه یک

کد محصول: دسته بندی: پنس جفت کلامپ فورستر برچسب:

21 و 18 سانتی متری
دندانه‌ای
بیضی شکل
استیل ضدزنگ
طول گریپ تا رینگ 21 سانتی متر
ساخت پاکستان

جزییات سفارش را انتخاب کنید
245,000تومان
نقد و بررسی

رینگ پنس،پنس جفت، کلامپ اسپانج یا کلامپ فورسپس( رینگ فورسپس)، یکی از پرکابرد‌ترین ابزار جراحی است و کاربرد ویژه آن در جراحی زنان و نگه داشتن جفت است. برای نگهداری گاز در حین پرپ پوست بیمار پس از عمل جراحی و همچنین جهت نگهداری اقلام جراحی از فورسپس نیز استفاده می‌شود. زمانی از فورسپس استفاده می‌شود که به علت عمیق بودن ناحیه عمل، ناچار به  استفاده از وسیله‌ای با دسته بلند و جا انگشتی برای فیکس کردن هستیم. البته به طور معمول برای سوراخ کاری بدن نیز استفاده می‌شود. پنس جفت با رینگ ظریف‌تر هم در سایت موجود است که برای اعمال D&C استفاده می‌شود.

پنس جفت که تصویر آن را مشاهده می‌کنید دارای دهانه‌ی بیضی شکل و دندانه‌ای بوده و دارای شیارهای افقی در قسمت بیضی شکل کلمپ است. در قسمت دستگیره‌ی این کلمپ‌ها(گریپ)، دندانه‌هایی برای قفل شدن پنس تعبیه شده است تا بتوان پنس را روی بافت یا رگ ثابت کرد. این محصول از جنس استیل ضدزنگ می‌باشد. مقرون به صرفه بوده و محصول کشور پاکستان است.

برای خرید پنس جفت در سایزهای مختلف می‌توانید انواع سایز این محصول را در سایت مشاهده کنید. همچنین جهت استعلام قیمت پنس جفت به صورت عمده ، با برانکارد تماس بگیرید.

 

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد