نماینده انحصاری و واردکننده محصول
در صورت درخواست عمده و همکاری تماس بگیرید
"> دوچرخه ثابت - پدال مکانیکی دست و پا AT MED - برانکارد

دوچرخه ثابت - پدال مکانیکی دست و پا AT MED

پدال.jpg-thumbnail پدال.jp2g.jpg-thumbnail

دوچرخه ثابت - پدال مکانیکی دست و پا AT MED

کد محصول: دسته بندی: دوچرخه ثابت برچسب: پدال برقی و دوچرخه ثابت اتمد

پدال مکانیکی دست و پا
قابلیت تغییر سرعت
دارای کالری سنج، زمان سنج، و میزان دور بر دقیقه
دارای پایه های ضد لغزنده
دارای پایه های تاشونده
قابلیت استفاده برای دست و پا در حالت های مختلف به جز ایستادن روی آن
دارای یک سال گارانتی برانکارد
ساخت چین


نماینده انحصاری و واردکننده محصول

در صورت درخواست عمده و همکاری تماس بگیرید

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

امروزه فعالیت های ما به گونه ای شده است که به علت شرایط شغلی ممکن است ناچار باشیم ساعت ها پشت میز بنشینیم. مدت طولانی نشستن بر روی صندلی، ممکن است وضعیت سلامت ما را به خطر بیاندازد. از سویی هر چند وقت یکبار بلند شدن و انجام حرکت کششی، تمرکز کاری را از ما گرفته و یا آنچنان درگیر کار می شویم که ساعت ها بر روی صندلی در یک وضعیت ثابت می نشینیم. در این مورد برانکارد به شما استفاده از پدال های برقی یا مکانیکی را پیشنهاد می کنیم تا با یک تیر چند نشان بزنید. درواقع هم پدال بزنید و هم به کار خود برسید.

پدال های مکانیکی در واقع مینی بایک های کوچکی هستند که رکاب های آن با نیروی فرد به گردش در می آید.

پدال مکانیکی «ATMED» این قابلیت را داشته تا فرد بتواند به صورت نشسته یا خوابیده، پاهای خود را روی آن گذاشته و همزمان که رکاب می زند به کار دیگری مانند مطالعه، کار با لپتاب و ... مشغول باشد. ATMED این امکان را به کاربر داده تا ضمن استفاده از آن به عنوان مینی بایک، با استفاده از وسیله ای که مجهز به سنسور است، از میزان دور بر دقیقه، میزان کالری مصرف شده و مدت زمان استفاده نیز باخبر گردد.  بر روی این وسیله یک دکمه ی MOOD قرار دارد که با فشاردادن آن می توانید از کالری سنج، زمان سنج و میزان دور بر دقیقه نیز مطلع شوید. این وسیله با صفحه ی دیجیتالی خوانا، تنها با یک عدد باتری نیم قلم کار می کند. پایه های مینی بایک «ATMED» به گونه ای طراحی شده است که از سرخوردن، جلو و عقب رفتن آن در طول پدال زدن جلوگیری می کند. پیچی که بر روی این محصول قرار دارد، سرعت حرکت پدال را بنا به دلخواه شما تغییر داده می توانید با چرخاندن آن، سرعت پدال ها را کند یا تند کنید. ویژگی منحصر بفرد این پدال، قابلیت تاشو بودن آن است که فضای کمی را اشغال می کند.

مینی بایک ATMED را می توان همچنین برای افراد سالمند و کم توان که توانایی گردش پدال های آن را دارند نیز استفاده کرد. در نتیجه مینی بایک به عنوان ورزشی برای آن ها، از کرختی بدن و جمع شدن خون در پاهای عزیزان شما جلوگیری کرده و گردش خون را در ناحیه پاها افزایش می دهد. همچنین با قرار دادن پدال بر روی میز می توان از آن برای حرکت و افزایش دامنه ی حرکت دست ها نیز بهره گرفت.

 

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد