پالس اکسیمتر IMDK - LED

پالس-اکسیمتر-IMDK---LED.jpg-thumbnail

پالس اکسیمتر IMDK - LED

کد محصول: دسته بندی: پالس اکسیمتر برچسب:

نوع انگشتی
مدل IMDK
منبع تغذیه دو عدد باتری نیم قلمی
طول عمر باتری 24ساعت با کارکرد مداوم
صفحه نمایش LeD
محدوده اندازه گیریSPO2 70-100 درصد
دقت اندازه گیری -+2%
محدوده اندازه گیری پالس 30-235PBM
ابعاد 57×31×32 میلی متر
وزن 50 گرم به همراه باتری

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

جهت انداز‌ه گیری میزان اکسیژن اشباع خون و ارزیابی فشارخون، نبض و تنفس و به طور کلی وضعیت اکسیژن‌رسانی به خون را بررسی می‌کند. میزان اکسیژن اشباع خون یک پارامتر مهم برای گسیستم گردش خون محسوب می‌شود. بیماری‌های تنفسی ممکن است منجر به اشباع اکسیژن خون شود. عوامل دیگری که ممکن است سبب کاهش میزان اکسیژن خون در بدن شود، اختلالات ناشی از بیهوشی، آسیب‌های بعد از عمل یا معاینه‌های پزشکی باشد. بنابراین میزان اکسیژن اشباع شده‌ در خون بیمار برای تشخیص‌های پزشکی دارای اهمیت بسیار است.

پالس اکسیمتر انگشتی IMDK دارای ویژگی‌هایی شامل  اندازه‌ی کوچک، کم مصرف، دارای دقت بالا و پرتابل می‌باشد. استفاده از آن بسیار راحت بوده و فشاری به انگشت بیمار منتقل نخواهد کرد. به این ترتیب بیمار یک انگشت را در قسمت انگشتی پالس اکسیمتر که دارای سنسور تشخیص است قرار داده و صفحه‌ی نمایش LED  با وضوح عالی، میزان اکسیژن اشباع خون و میزان باتری و پالس سیگنال را نشان می‌دهد.

این پالس اکسیمتر دستگاهی غیرتهاجمی بوده که میزان اشباع اکسیژن هموگلوبین خون را در اطفال و بزرگسالان نشان می‌دهد که می‌توان در خانه و بیمارستان اندازه گیری کنید. این دستگاه نیاز به کالیبراسیون یا نگهداری خاصی نداشته و تنها نیاز به تعویض باتری دارد. محدوده اندازه گیری اکسیژن خون توسط این دستگاه 70 تا 100 درصد است و دقت اندازه گیری آن در این محدوده +/- 2 درصد می‎باشد.

ریشتر برند نام‌ آشنای آلمانی، امتحان خود را در زمینه‌ی فشارسنج و وسایل پزشکی به خوبی پس داده است. این‌بار با عرضه‌ی پالس اکسیمتر، با دقت و کیفیت بالا روی صحنه آمده است. پالس اکسیمتر ریشتر، به محض اتصال به انگشت شما، با تشخیص سریع و آسان میزان SPO2 خون‌تان و ضربان قلب را به شما نشان خواهد داد.

نحوه‌ی عملکرد پالس اکسی‌متر  IMDK

برای استفاده دو باتری نیم‌قلمی را در قسمت پشت پالس اکسیمتر جای‌گذاری کنید، کلمپ پالس اکسیمتر را از طریق فشار شست روی پالس، باز کرده و انگشت‌تان را داخل قسمت انگشتی پالس اکسیمتر قرار دهید. در نظر داشته باشید انگشت‌تان را طوری داخل پالس قرار دهید که ناخن‌تان به سمت بالا باشد. دکمه‌ی روشن/خاموش روی پالس اکسیمتر را فشار دهید. انگشت بیمار در این مدت باید ثابت بماند. سپس می‌توانید مقادیر اندازه‌گیری شده از جمله میزان اکسیژن اشباع خون، میزان پالس و سیگنال پالس را بخوانید.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد