نوار تست قند خون امپرور

نوار-تست-قند-خون-امپرور.jpg-thumbnail نوار-تست-قند-خون-امپرور2.jpg-thumbnail

نوار تست قند خون امپرور

کد محصول: دسته بندی: نوار تست قند خون برچسب:

تعداد نوار تست ۵۰ عددی
نوع بسته بندی قوطی درب دار
میزان حجم خون مورد نیاز ۰/۵ میکرو لیتر
بدون نیاز به کدگذاری دستی نوار برای شناسایی دستگاه
یکبار مصرف
تحت لیسانس کره

جزییات سفارش را انتخاب کنید
195,000تومان
نقد و بررسی

در هر جعبه دستگاه های گلوکومتر که خریداری می کنید، چندین نوار اندازه گیری قند خون وجود دارد که شما قطره خون را به روی آن می چکانید و درون دستگاه می گذارید تا میزان قند خون شما را نشان دهد.

سطح این نوارها به مواد شیمیایی آغشته شده است که با قند خون شما واکنش نشان می دهند، برخی از این نوارها، نوارهایی پلاستیکی هستند که قطره کوچکی از آنزیم (گلوکتراکسیاز) روی آن چکانده شده است. فراموش نکنید هر نوار یک بار مصرف است و باید پس از مصرف آن را دور بیندازید. برای تهیه نوار متناسب با عملکرد دستگاه تست قند خون خود، یا باید هم نوع دستگاه خریداری کنید و یا اگر نیازی به کد گذاری دستی نوار برای شناسایی دستگاه نباشد، نوار تست قند خون «ایمپرور» را می توانید تهیه کنید. توصیه می شود پیش از انجام تست دست ها را با آب گرم و صابون بشویید و ماساژ نوک انگشتان دست قبل از خونگیری را فراموش نکنید.

نوارهای تست قند خون امپرور Emperor ساخت کمپانی ISOTECH و با فناوری کشور کره بصورت یکبار مصرف و برای مصارف شخصی در بسته بندی ۵۰ عددی در قوطی درب دار ارائه شده اند تا در برابر رطوبت، دما و آلودگی های احتمالی محیط حفاظت گردند. طول مدت منقضی شدن این پکیج پس از باز شدن حدود ۳ ماه می باشد. دمای مناسب برای نگهداری از این محصول در محدوده ۸-۳۰ درجه سانتی گراد می باشد. با استفاده از این نوارها در کوتاه ترین زمان طی ۵ ثانیه می توانید نتیجه تست قند خون خود را به دست آورید. همچنین میزان حجم خون مورد نیاز برای اندازه گیری بسیار کم و حدود ۰.۵ میکرو لیتر می باشد که در نتیجه عمل خونگیری را راحت تر نموده و درد کمتری را برایتان ایجاد می کند.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد