ماساژور سر و بدن هایتک مدل HI-SM120

ماساژور-سر-و-بدن-هایتک-مدل-HI-SM120.jpg-thumbnail ماساژور-سر-و-بدن-هایتک-مدل-HI-SM120-1.jpg-thumbnail ماساژور-سر-و-بدن-هایتک-مدل-HI-SM120-2.jpg-thumbnail ماساژور-سر-و-بدن-هایتک-مدل-HI-SM120-3.jpg-thumbnail ماساژور-سر-و-بدن-هایتک-مدل-HI-SM120-4.jpg-thumbnail

ماساژور سر و بدن هایتک مدل HI-SM120

کد محصول: دسته بندی: ماساژور و لوازم ماساژ برچسب:

مناسب برای سر و گردن
نوع ماساژ: حرکتی
نوع ماساژور: برقی
توان مصرفی 25 وات
دارای قابلیت تغییر حالت
مجهز به سیستم گرمایشی
شبیه ساز دست انسان
تایمر 10 دقیقه‌ای برای استفاده
دارای عملکرد ضد تداخل و ضد استاتیک
دارای دو حالت خودکار
دارای بند نگه‌دارنده دست

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

خیلی از ماها بخاطر کار زیاد با موبایل یا لپتاپ، مجبوریم سر و گردن‌مان را در حالت خمیده نگه داریم که معمولا باعث گردن درد و حتی سردرد می‌شود. حتی شاید تجربه کرده باشید وقتی مجبورید یک کیف دو تنی رو هرروز همراه خودتان جابه‌جا کنید، بعد از آن به انواع دردهای کمر و گردن و حتی پا مبتلا شدید. در این میان فقط یک ماساژ حسابی می‌تواند درد گردن را درمان کند.

اما از آن‌جایی که امروزه کسی وقت و حوصله‌ی ماساژ دادن درست حسابی را ندارد، ماساژورهای سر و بدن هایتک به بازار آمدند تا از شما در برابر گردن درد حفاظت کند. ماساژور سرو بدن هایتک مدل HI-SM120  با ظاهر براق و شیک و طراحی منحصر به فرد، به گونه‌ای طراحی شده که کاملا ایمن، ظریف و انعطاف پذیر است و طراحی سه بعدی که دارد باعث می‌شود حس کنید که تحت یک ماساژ کاملا طبیعی هستید. دو سطح متفاوت برای شدت و سرعت دستگاه تعبیه شده که شما می‌توانید با فشار دادن دکمه MANULAL سرعت را کند یا تند کنید. همچنین می‌توانید طوری تنظیم کنید که ماساژ حرارتی داشته باشید و از حرارت دلچسب ماساژورتان لذت ببرید. این ماساژور شبیه ساز دست انسان است که به خوبی ناحیه کتف و پشت گردن شما را ماساژ می‌دهد.

زمان پیشنهادی برای این ماساژور 10 دقیقه است به همین دلیل تایمر آن به طور خودکار بعد از 10 دقیقه خاموش می‌شود و شما می‌توانید بعد از گذشت بیست دقیقه از خاموش شدن دستگاه، دوباره از آن استفاده کنید.

 

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد