ماساژور دو سر

image_2021-06-15_113611.png-thumbnail 7e4514.jpg-thumbnail 8b8736.jpg-thumbnail f31329.jpg-thumbnail fec601.jpg-thumbnail

ماساژور دو سر

کد محصول: دسته بندی: ماساژور و لوازم ماساژ برچسب:

دارای دوسر سیلیکونی برای پوشش دهی بیشتر
برقی
لرزشی
وزن: 850 گرم
قابلیت تنظیم سرعت ماساژ در دو حالت کم و زیاد
دسته خمیده و ارگونومیک برای دسترسی به همه نقاط بدن
ابعاد: 40 × 13 × 12 سانتی‌متر
طول سیم: 1.5 متر
مناسب برای گرم کردن و افزایش متابولیسم

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

بعد از یک روز خسته کننده و پرکار، هیچ چیز به اندازه یک ماساژ نمی‌تواند خستگی را از بین ببرد. ماساژ درمانی به سبب رساندن مواد غذایی و اکسیژن تازه به بافت ها، اسپاسم های عضلانی را از بین می برد. ماساژور‌های متنوعی در بازار موجود هستند؛ اما آنچه ماساژور دو سر mtt را از بقیه انواع آن متمایز کرده است؛ داشتن دو سری ماساژ است که باعث می‌شود در یک زمان بتوانید محدوده بیشتری از بدن را ماساژ دهید. این ماساژور با داشتن دو سر بسیار قوی با کلاهک‌های سیلیکونی نرم برای آرامش بخشی به عضلات بدن و از بین بردن فشارهای خسته کننده ی روزمره انتخابی عالی است.

از آنجایی که عملکرد ماساژور دو سر mttبه صورت لرزشی است؛ سبب تولید گرما در بدن شده و می‌توان از آن به عنوان گرم‌کننده عضلات پیش از ورزش استفاده کرد. یکی از ویژگی‌های این دستگاه امکان تنظیم قدرت ماساژور در دو حالت کم و زیاد می‌باشد که با استفاده از دکمه لغزشی روی بدنه دستگاه  تنظیم می‌شود. دسته خمیده و ارگونومیک ماساژور دو سر باعث شده تا وزن بدنه بر روی سر دستگاه اعمال شود و نیازی به اعمال فشار توسط کاربر وجود نداشته باشد. علاوه بر این، خمیدگی دسته ماساژور به فرد کمک می کند تا به قسمت‌های دور از دسترس مانند کمر و پشت پا به راحتی دسترسی داشته باشد.
ماساژور دو سر mtt بهترین وسیله برای رفع انواع گرفتگی‌های عضلانی است. قابلیت ماساژ ضربتی توسط دو سر نرم و سیلیکونی ماساژور سبب آرامش بخشی به عضلات درونی‌تر بدن می‌شود.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد