ماساژور جید رولر صورت رزگلد ریلکس (سنگ عقیق)

ماساژور-جید-رولر-صورت-رزگلد-ریلکس-(سنگ-عقیق)-3.jpg-thumbnail ماساژور-جید-رولر-صورت-رزگلد-ریلکس-(سنگ-عقیق)-1.jpg-thumbnail ماساژور-جید-رولر-صورت-رزگلد-ریلکس-(سنگ-عقیق)-2.jpg-thumbnail ماساژور-جید-رولر-صورت-رزگلد-ریلکس-(سنگ-عقیق)-4.jpg-thumbnail

ماساژور جید رولر صورت رزگلد ریلکس (سنگ عقیق)

کد محصول: دسته بندی: ماساژور و لوازم ماساژ برچسب:

جنس سنگ عقیق
قسمت فلزی از جنس زینک یا روی با کیفیت بالا با روکش رنگ رزگلد
دارای یک غلتک آجدار و یک غلتک صیقلی
طول غلتک آجدار : 4.5 سانتی متر
طول غلتک صیقلی : 4 سانتی متر
ابعاد : طول: 14.5 ، عرض: 5 سانتی متر

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

تا به حال احساس کردید که در گیر و دار مشغولیت‌های روزمره و فشارهای زندگی، خستگی و استرس یک ماساژ حسابی می‌تواند شما را سرحال بیاورد. همانطور که بدن‌تان نیاز به یک ماساژ حسابی دارد، صورت‌تان هم در حال پژمرده شدن است. اگر جزو خانم‌های جذابی هستید که به سلامت پوست و شادابی صورت‌تان اهمیت میدهید، و یا اگر جزو آقایانی هستید که به سلامت و شادابی پوست‌ صورت‌شان اهمیت می‌دهند، پس وقت آن رسیده که یک ماساژ حسابی به صورت‌تان بدهید. اگر نحوه انجام این کار را نمی‌دانید، ماساژور جید رولر صورت رزگلد ریلکس به طور حرفه‌ای این کار را برایتان انجام می‌دهد.

 

ماساژور جید رولر رزگلد ریلکس RELAX دارای سنگ جید است که  برای ریلکسی و ارامش پوست، رفع خستگی پوست، افزایش گردش خون در سطح پوست، افزایش کلاژن‌سازی پوست و از همه مهم‌تر جذب بهتر انواع لوسیون ها و ماسک‌های دارای مواد مغذی مورد نیاز برای پوست مناسب است. این ماساژور منافذ باز پوست صورت را کاهش داده و مانع از افزایش چین و چروک در سطح پوست می شود . با استفاده از این ماساژور می‌توانید پف صورت‌تان هم از بین ببرید. به این ترتیب اگر صبح خواب ماندید، دیگر دغدغه صورت پف کرده‌تان را نخواهید داشت.

این دستگاه جمع و جور را می‌توانید در هر کجا خواستید همراه خود ببرید و به محض اینکه احساس کردید صورت‌تان به ماساژ نیاز دارد آن را درآورده و استفاده کنید. برای افرادی که به دنبال خوش فرم کردن صورت‌شان هستند به وسیله این ماساژور، می‌توانند صورت را لاغر و فک را برجسته کند. همچنین این وسیله می‌تواند یک هدیه فوق العاده برای عزیزان‌تان باشد.

قسمت فلزی این ماساژور از جنس روی یا زینک باکیفیت به رنگ گلدرز ساخته شده است. ماساژور جید رولر به صورت دو طرفه طراحی شده و یک غلتک به صورت آجدار و غلتک دیگر سطح صیقلی دارد. این ماساژور با طول 14.5 سانتی متر و عرض 5 سانتی‌متر با وزن سبک و قابل حمل بوده و در هر مکانی قابل استفاده است. طول غلتک آجدار آن 4.5 و غلتک صیقلی آن 4 سانتیمتر می باشد. ماساژور رولی صورت جید مناسب برای پف زیر چشم، از بین بردن تنش و گرفتگی در سطح پوست صورت، از بین بردن سیاهی دور چشم، بالا بردن خاصیت ارتجاعی و بالا بردن میزان گردش خون در صورت است، همچنین برای کاهش چین و چروک و سفت کردن پوست صورت بسیار مفید است. استفاده از این ماساژور صورت به جذب بهتر محصولات مراقبت از پوست کمک کرده و پوست شما را سالم تر و شاداب تر می کند. ماساژور جید رولر صورت برای مناطقی مانند گردن، چانه، گونه ها و پیشانی و غلتک صیقلی آن برای مناطق اطراف چشم، بینی و لب مناسب است

 


 

چرا از  ماساژور جید رولر رزگلد ریلکس RELAX استفاده کنیم؟

 

  • گردش خون‌تان را بهبود می‌بخشد
  • منجر به شادابی و درخشندگی پوست‌تان می‌شود.
  • به کاهش استرس و نگرانی کمک می‌کند.
  • سیاهی زیر چشم را از بین می‌برد.
  • کلاژن سازی پوست را افزایش می‌دهد.
  • موجب جوانسازی پوست می‌شود.
  • خشکی پوست را از بین می‌برد.
  •  غلتک آجدار: مناسب برای مناطق گردن، چانه، گونه ها و پیشانی
  • غلتک صیقلی: مناسب برای مناطق اطراف چشم، بینی و لب

 

 

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد