فشارسنج دیجیتالی مچی اکیومد مدل BD701

bd9.jpg-thumbnail bd1.jpg-thumbnail bd5.jpg-thumbnail bd6.jpg-thumbnail P1230905-2.jpg-thumbnail

فشارسنج دیجیتالی مچی اکیومد مدل BD701

کد محصول: دسته بندی: فشارسنج برچسب:

ویژگی کلیدی دارای دو سال گارانتی راهیان طب صبا

دارای حافظه 90 تایی
دارای صفحه نمایش دیجیتالی
اندازه صفحه نمایش46×35 میلی متر
دارای استانداردهای ISO و CE
دارای مچ بند با سایز 13.5 تا 22 سانتی متر
همراه با کارت گارانتی و دفترچه راهنما فارسی
ساخت سوئیس

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

بیمارانی که نیاز به سنجش فشار خود دارند و باید مراقب فشار خود باشند، معمولا نیاز به فشارسنج‌ هایی دارند که سنجش با آن‌ها راحت باشد. استفاده از فشارسنج‌ مچی نسبت به بازویی راحت‌تر است و به تنهایی می‌توانید فشارتان را اندازه‌گیری کنید. اگر تمام نکاتی را که مربوط به سنجش فشار با استفاده از فشارسنج مچی است، رعایت کنید، میانگین فشاری که می‌گیرید، میزان فشارخون شما را نشان می‌دهد.

فشارسنج مچی اکیومد دارای دو حافظه 30 تایی بوده که با دکمه‌ای که در سمت راست زیر صفحه قرار داده شده است، می‌توانید حافظه را تنظیم کنید. علاوه بر فشار سیستول و دیاستول شما که در رنج 30 تا 260 میلی متر جیوه را اندازه می‌گیرد، بر روی نمایشگر دیجیتالی، میزان ضربان قلب را در محدوده 40 تا 199 ضربان در دقیقه به شما نشان خواهد داد.

این مچ بند در اندازه 13.5 تا 22 سانتی متر بوده و اندازه صفحه نمایشگر دیجیتال آن 46×35 میلی متر است. انرژی دستگاه از دو عدد باتری قلمی تامین می‌شود. طراحی شیک و ابعاد جمع و جور دستگاه، کار فشارگرفتن را راحت کرده است. دستگاه یک محفظه نگهدارنده دارد که بعد از اندازه گیری فشار، در آن قرار می‌گیرد.

دستگاه چگونه کار می‌کند؟

مدل BD701 از روش نوسانی برای تشخیص فشار خون استفاده می‌کند. قبل از اینکه کاف شروع به باد شدن کند، دستگاه فشار پایه ای برای کاف تعیین می‌کند که معادل فشار هوا است. بعد از آنکه کاف باد شد تا سرخرگ شما بسته شود در آن لحظه شروع به خالی کردن تدریجی باد می‌کند. در طی خالی شدن باد دستگاه  در حال تشخیص فشار سیستولیک و دیاستولیک شما است. هرگونه حرکت ماهیچه‌ای موجب خطا در اندازه‌گیری می‌شود. به همین دلیل است که فشارسنج‌های بازویی نسبت به فشارسنج‌های مچی برتری دارند.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد