فشارسنج عقربه ای وکتو به همراه گوشی

فشارسنج-عقربه-ای-هانسون-مدل-HS-20A-0.jpg-thumbnail فشارسنج-عقربه-ای-هانسون-مدل-HS-20A-1.jpg-thumbnail فشارسنج-عقربه-ای-هانسون-مدل-HS-20A-2.jpg-thumbnail فشارسنج-عقربه-ای-هانسون-مدل-HS-20A-3.jpg-thumbnail فشارسنج-عقربه-ای-هانسون-مدل-HS-20A-4.jpg-thumbnail فشارسنج-عقربه-ای-هانسون-مدل-HS-20A-5.jpg-thumbnail

فشارسنج عقربه ای وکتو به همراه گوشی

کد محصول: دسته بندی: فشارسنج برچسب:

به همراه گوشی معاینه

جزییات سفارش را انتخاب کنید
675,000تومان
نقد و بررسی

با فشارسنج‌ های عقربه‌ای ، کلیه افراد در کلینک‌ها و مراکز درمانی، بیمارستان، مطب، به راحتی می‌توانند فشار خود را اندازه بگیرند. اگر به صورت تخصصی نحوه استفاده از دستگاه فشارخون عقربه‌ای را بلد باشید، به راحتی می‌توانید آن را در خانه، مدرسه، سفر، محل کار برای سنجش فشار خود یا عزیزان‌تان استفاده کنید و به میزان و عددی که به شما می‌دهد اعتماد کنید. چرا که دقت فشارسنج عقربه‌ای از فشارسنج دیجیتالی بیشتر است.

همراه فشارسنج، کاف بازویی ارائه شده که دور بازوی شخص بسته می‌شود و طولی معادل 25 تا 40 سانتی متر دارد که مناسب بازوی بزرگسالان است. مانومتر فشارسنج خوانا و با اعداد مشکی مشخص شده که اعداد از 0 تا 300 میلی متر جیوه را اندازه می‌گیرد و خواندن را راحت کرده است. پمپ دستی (پوار) فشارسنج از پیچ فلزی تشکیل شده که با ان می‌توانید ورود و خروج هوا را تنظیم کنید. سر دیگر پمپ به کیشه هوا متصل شده است. کاف فشارسنج دوشلنگه بوده که یه شلنگ آن به مانومتر و شرلنگ دیگر به پوار متصل شده است. فشارسنج دارای یک کیف نگهدارنده بوده که نگهداری از آن را راحت کرده است. همراه دستگاه کارت گارانتی و دفترچه راهنمای فارسی نیز ارائه شده است.

عقربه ای مدل فشارسنج
هانسون مدل HS-20A برند
25-40 سانتی متر سایز کاف
0 تا 300 میلی متر جیوه درجه مانومتر
+_3 میلی متر جیوه دقت اندازه گیری

دوپاویونه

دارای صدای عالی در فرکانس بالا و پایین

دارای لوله Y شکل با دوام

لوله گوشی آلمینیومی

دارای وزن سبک

مشخصات گوشی طبی

گوشی طبی دو پاویونه

کیف نگهدارنده

کارت گارانتی

دفترچه راهنمای فارسی

اقلام همراه
چین ساخت
یک سال گارانتی

 

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد