فشارسنج دیجیتالی رزمکس مدل CH155f

فشارسنج-دیجیتالی-رزمکس-مدل-CH155f11.jpg-thumbnail

فشارسنج دیجیتالی رزمکس مدل CH155f

کد محصول: دسته بندی: فشارسنج برچسب:

ویژگی کلیدی
تنظیم فشاروباد یازوبند با استفاده از تکنولوژی REALFUZZY
امکان اندازه گرفتن میانگین سه اندازه گیری آخر
دارای نمایشگر خطر بیماری فشار خون
قابلیت تشخیص ضربان غیر طبیعی(آریتمی) قلب
سنجش و اعلام تحرک بیش از حد مجاز حین سنجش برای جلوگیری از خطا در نتایج
دارای2 سال گارانتی راهیان طب صبا
تحت لیسانس سوییس

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

مراقبت از سلامت جسمی و معاینه ی دوره ای پیر یا جوان نمی شناسد. فشار خون از جمله بیماری هایی است که اگر به موقع کنترل نشود، اثرات نامطلوبی بر جای می گذارد. فشار خون را قاتل خاموش می گویند، چرا که اکثرا هیچ علامتی ندارد، این بیماری یکی از بارزترین بیماری های کشنده بوده که در ظاهر بی خطر است وتا زمانی که اندازه گیری نشود اطلاعی از بالا بودن آن نبوده تا اینکه صدمات جبران ناپذیری بزند. در طول روز و عمر هر فرد میزان فشار خون متغیر است بطوری که در زمان فعالیت، فشار خون افزایش می یابد و درهنگام استراحت افت می کند. اما در افراد بیمار حتی در زمان استراحت نیز فشار خون از حد طبیعی بالاتر و یا پایین تر است. یکی از نشانه های اطمینان از سلامت بیماران اندازه گیری فشار خون است؛ فشار خون طبیعی هر انسانی باید ۸۰/ ۱۲۰ باشد. با فشارسنج رزمکس می توانید فشار خود را به طور دقیق اندازه بگیرید.

فشارسنج «رزمکس» مدل CH155f از نوع بازویی بوده و مجهز به سیستم تشخیص حرکت می باشد. به این ترتیب اگر هنگام اندازه گیری فشار دست شخص تکان بخورد، علامت مخصوصی روی صفحه نمایش ظاهر می شود که نشان می‌دهد اندازه‌گیری دقیق نیست و باید دوباره انجام شود. فشارسنج از روش اسیلومتری برای تعیین فشارخون استفاده می کند. علاوه بر فشار خون، تعداد ضربان قلب در دقیقه را نیز به شما نشان می دهد. همچنین دستگاه مجهز به آشکارساز ضربان نامنظم قلب (IHB) است تا درصورتی‌که ضربان قلب شخص نامنظم باشد روی صفحه نشان داده شود. محصول از کاف بدون لاتکس ساخته شده است که مناسب برای اندازه‌ی دور بازو ۲۴ تا ۴۰ سانتی‌متر می باشد. انرژی دستگاه از چهار عدد باتری نیم قلم تأمین می‌شود. با روشن کردن فشارسنج، پمپ دستگاه به شکل خودکار شروع به باد کردن کاف کرده و فشار را اندازه‌گیری می‌کند. نتیجه‌ی نهایی به شکل دو فشار systolic (فشار بالا) و diastolic (فشار پایین) روی صفحه به نمایش در می‌آید. صفحه ی نمایش این فشار سنج، اعداد را بزرگ و خوانا نمایش می دهد. در کنار صفحه ی نمایش یک نوار رنگی قرار دارد که میزان ریسک و نتیجه ی مناسب بودن فشار اندازه گیری شده را توسط رنگ‌های سبز، زرد، نارنجی و قرمزی به شما نشان می دهد. حافظه‌ی دستگاه قابلیت ذخیره‌ی ۹۰ نتیجه را دارد. علاوه بر این میانگین ۳ فشار آخر نیز محاسبه شده و نمایش داده می‌شود. با پر شدن حافظه، دستگاه از اولین فشارهای اندازه‌گیری شده شروع به پاک کردن می‌کند. برای پاک کردن همه اطلاعات از روی حافظه‌ی دستگاه، باید کلید مموری را به مدت ۵ ثانیه نگه داشت. در صورت روشن ماندن دستگاه، پس از ۶۰ ثانیه به شکل خودکار خاموش می‌شود. همراه دستگاه کاف دور بازو، ۴ عدد باتری قلمی، دفترچه راهنما و محفظه‌ی نگه‌داری ارائه شده است. این فشارسنج با استانداردهای انجمن فشار اروپا تطابق دارد و استاندارد AAMI را نیز کسب کرده است.

به طور خلاصه فشارسنج Rossmax CH155f از نوع بازویی بوده و دارای سیستم تشخیص حرکت، آشکارساز ضربان نامنظم (آریتمی) قلب، ظرفیت حافظه‌ی ۹۰ مورد، قابلیت میانگین‌گیری از نتایج، درجه‌بندی میزان ریسک فشار، کاف دور بازو ۲۴ تا ۴۰ سانتی‌متر، منبع انرژی ۴ عدد باتری قلمی و سیستم خاموشی خودکار است.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد