فشارسنج دیجیتالی بازویی ایزی لایف مدل KD-595

فشارسنج-دیجیتالی-بازویی-ایزی-لایف-مدل-KD-595.jpg-thumbnail فشارسنج-دیجیتالی-بازویی-ایزی-لایف-مدل-KD-595-2.jpg-thumbnail

فشارسنج دیجیتالی بازویی ایزی لایف مدل KD-595

کد محصول: دسته بندی: فشارسنج برچسب:

قابلیت نمایش تاریخ و ساعت
قابلیت بک لایت بودن
خاموشی خودکار پس از یک دقیقه عدم استفاده
دارای نشانگر طبقه بندی فشار خون
سخنگو به دو زبان فارسی و انگلیسی
نمایش فشار ماکزیمم و مینیمم و تعداد ضربان قلب بصورت جداگانه
تحت لیسانس انگلیس
دارای دو سال گارانتی ایزی لایف

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

خواندن فشار برای افراد مسن یا افرادی که سواد کافی برای خواندن فشار خون را ندارند، معمولا دشوار است. استفاده از فشارسنج های دیجیتالی سخنگو می تواند راه حل این مشکل باشد. تصور کنید در خانه با کودک تان تنها هستید که ناگهان فشارشما افت می کند. قاعدتا اندازه گیری فشار توسط کودک تان برای او مقدور نیست.

استفاده از فشارسنج دیجیتالی تمام اتوماتیک «ایزی لایف مدل KD-595» کار را راحت می کند. قابلیت سخنگو بودن ایزی لایف مدل KD-595 این امکان را فراهم می کند تا مقادیر فشار اندازه گیری شده را به دو زبان فارسی و انگلیسی به شما بگوید. این فشارسنج همچنین دارای نشانگر طبقه بندی فشارخون بر اساس استاندارد جهانی (WHO) بوده و نشان دهنده ی ضربان نامنظم قلب نیز می باشد. فشارسنج دارای 60 جایگاه حافظه با نمایش ساعت و تاریخ است. قابلیت بک لایت (backlight) بودن این فشارسنج این امکان را به شما داده تا در تاریکی شب با نور ملایمی که صفحه کلید دارد، فشارخود را به راحتی اندازه گیری کنید. فشارسنج ایزی لایف دارای صفحه نمایش بزرگ با اعداد خوانا بوده و میزان دقت اندازه گیری فشار 3± میلی متر جیوه می باشد. دستگاه قابلیت کارکرد با باتری و همچنین آداپتور را داشته که برای صرفه جویی در مصرف، در صورت عدم استفاده، دستگاه پس از یک دقیقه به طور خودکار خاموش می شود.

 بر روی این دستگاه در زیر صفحه ی نمایشگر دو دکمه وجود دارد که یکی دکمه ی استارت بوده و دیگری دکمه مموری یا حافظه ی دستگاه است. همراه دستگاه چهار عدد باتری، آداپتور، دفترچه راهنمای فارسی و کارت گارانتی قرار دارد.

به طور کلی فشارسنج بازویی ایزی لایف مدل KD-595 دارای نشانگر طبقه بندی فشار خون، قابلیت نمایش آریتمی و ضربان نامنظم قلب، قابلیت بک لایت بودن، با 60 جایگاه ذخیره همراه با نمایش تاریخ و ساعت، دارای صفحه نمایش بزرگ و بادقت +_3 میلی متر جیوه، با قابلیت سیستم خاموشی اتوماتیک در صورت عدم استفاده پس از یک دقیقه، گزینه ی مناسبی برای کاربری خانگی شما عزیزان است.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد