شیشه شیر یونی مام با سرشیشه 3 عددی

image_2021-06-16_112934.png-thumbnail 2-3.gif-thumbnail 3-1-(1).gif-thumbnail 3-1.gif-thumbnail bottle05.gif-thumbnail

شیشه شیر یونی مام با سرشیشه 3 عددی

کد محصول: دسته بندی: شیشه شیر برچسب:

دارای 3 عدد شیشه و سرشیشه در هر بسته
در حجم 150 میلی لیتر
ساخته شده از پلی پروپیلین خوراکی
دارای سرشیشه سیلیکونی و استاندارد
فاقد BPA و DEHP و هرگونه ماده ی مضر
دارای طراحی زیبا و متناسب برای استفاده‌ی راحت نوزاد
قابل استفاده برای تمام شیردوش های استاندارد
باز شدن راحت درب سرشیشه برای مادران
ساخت کره جنوبی

جزییات سفارش را انتخاب کنید
180,000تومان
نقد و بررسی

همه ی ما می دانیم که هیچ غذایی جایگزین شیرمادر برای نوزاد نمی شود. اما ممکن است شما به هردلیلی حتی برای ذخیره ی شیر باقیمانده پس از شیردادن به نوزادتان، دوشیدن شیر با شیردوش، شاغل بودن و یا هر دلیل دیگری به شیشه شیر نیاز پیدا کنید. بنابراین شیشه شیر یکی از ملزوماتی است که هنگام خرید سیمونی نوزادتان باید در نظر گرفت.

شیشه شیرها انواع و درجات مختلفی دارند، که پرطرفدارترین آنها، شیشه شیرهای طلقی فاقد مواد مضر و BPA FREE می باشد. چرا که این شیشه شیرها سبک بوده و از طرفی نگران شکستن آن نخواهید بود.

کمپانی برتر کره ی جنوبی این بار شیشه شیرهایی را طراحی کرده است که از جنس پلی پروپیلن خوراکی بوده و درنتیجه فاقد هرگونه ماده ی مضر و BPAfree  می باشد. شیشه شیر «یونی مام» با سرشیشه 3 عددی، دارای طرح تک رنگ و خوش فرمی است که دستان شما یا کوچولوی دلبندتان هنگام گرفتن آن خسته نمی شود. می توانید به طور مستقیم پس از دوشیدن شیرتان توسط شیردوش، به نوزادتان شیر دهید. شیشه شیر 150 میلی لیتر یونی مام دارای سرشیشه سیلیکونی می باشد. شیشه شیر یونی مام به راحتی قابل شستشو بوده و تمام اجزای آن استریل و فاقد مواد مضر است. بهتر است برای نوزادان از 6 تا 9 ماه از شیشه شیر 150 میلی استفاده کنید. این شیشه شیر از مواد با کیفیت برای نوزاد و محیط زیست ساخته شده که برای استفاده ی بلند مدت گزینه ی مناسبی است. شیشه شیر یونی مام  را می توانید برای تمام شیردوش های استاندارد ستفاده نمایید.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد