شیشه شیر سه عددی یونی مام

image_2021-06-16_113333.png-thumbnail unimom_bottles-1.gif-thumbnail Unimom-Breast-Milk-Storage-Bottles-Single-or-3-pack-700x700.gif-thumbnail -جراحی-2.jpg-thumbnail

شیشه شیر سه عددی یونی مام

کد محصول: دسته بندی: شیشه شیر برچسب:

دارای 3 عدد شیشه شیر
150 میلی لیتر
سبک و زیبا و تک رنگ
قابل استفاده با تمام شیردوش‌های استاندارد
دارای طراحی زیبا ومتناسب برای استفاده‌ی راحت نوزاد
جنس پلی پروپیلین خوراکی
فاقد BPA و DEHP
ساخت کره ی جنوبی

جزییات سفارش را انتخاب کنید
130,000تومان
نقد و بررسی

یکی از دغدغه‌های پدر و مادرهای خوش ذوق، تهیه‌ی سیسمونی است. شیشه شیر یکی از ملزومات همیشگی سیسمونی است. اگرچه توصیه می‌کنند که نوزاد را به شیشه عادت ندهید، اما گاهی به علت مشغله کاری یا هر دلیلی، لازم است شیر مادر در شیشه‌های شیر ذخیره و نگهداری شود و یا با شیشه شیر به نوزاد شیر داده شود. با این حال یکی از سوال‌های همیشگی مادران این است که کدام نوع شیشه شیر را تهیه کنند. شیشه‌ای یا پلاستیکی؟

شیشه شیر شیشه‌ای ممکن است برای در دست گرفتن شما یا نوزاد، خسته کننده یا سنگین باشد. از طرفی این شیشه‌ها ممکن است در اثر افتادن بشکند و موجب آسیب به نوزادتان شود. شیشه‌های دیگری که برند اسپکترا هم از همین جنس است، طلقی و از پلی پروپیلن خوراکی ساخته می‌شود و  طبق استاندارد مربوطه فاقد مواد شیمیای مضر و به اصطلاح BPA Free هستند.

شیشه شیر سه عددی «یونی مام Unimom»، برای حفظ سلامت نوزاد شما از ماده پلی پروپیلن خوراکی ساخته شده است و به حالت طلقی می‌باشد و موجب می‌شود تا نگهداری آن سالم‌تر و پایدارتر باشد. این شیشه شیر به صورت ارگونومیک طراحی شده که باعث می‌شود شما یا دستان کوچک کودک‌تان، از نگهداری آن خسته نشود و به خوبی در دست جای گیرد. حجم این شیشه 150 میلی لیتر می‌باشد. شیشه شیر استریل و فاقد BPA و BEHP می‌باشد. این شیشه به شما این امکان را می‌دهد تا آن را برای ذخیره‌ی شیر، یا به عنوان شیشه شیر استفاده کنید. همچنین این شیشه شیر قابل استفاده با تمام شیردوش‌های استاندارد است. رنگ یکدست و صورتی ملایم شیشه شیر، آن را برای انتخاب سیسمونی دختر کوچولوی‌تان مناسب کرده است.

برای نگهداری شیر در شیشه شیر یونی‌مام، پس از دوشیدن شیر به مدت 3 ساعت در دمای اتاق، به مدت 1 روز در دمای یخچال و به مدت 3 ماه در فریزر می‌توانید شیر را نگهداری کنید. همچنین برای استفاده از شیری که در فریزر، نگهداری کردید، آن را در یخچال قرار دهید. اگر می‌خواهید شیر را گرم کنید، آن را در یک ظرف آب گرم متعادل قرار دهید و بگذارید مدتی در آب بماند تا دمای آن برای استفاده‌ی نوزادتان، مناسب شود.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد