شورت یکبار مصرف

شورت-یکبارمصرف.jpg-thumbnail

شورت یکبار مصرف

کد محصول: دسته بندی: پوشاک یکبار مصرف برچسب:

شورت یک بار مصرف یک محصول بهداشتی است. این کالا مانند بسیاری از محصولات پزشکی دیگر به منظور رعایت بیشتر بهداشت افراد بیمار و جلوگیری از انتقال بیماری یا شدت یافتن آن طراحی شده است.

جزییات سفارش را انتخاب کنید
5,500تومان
نقد و بررسی

شورت یک بار مصرف چیست؟

شورت یک بار مصرف یک محصول بهداشتی است. این کالا مانند بسیاری از محصولات پزشکی دیگر به منظور رعایت بیشتر بهداشت افراد بیمار و جلوگیری از انتقال بیماری یا شدت یافتن آن طراحی شده است.

جنس شورت‌های یک بار مصرف چیست؟

الیاف شورت های یک بار مصرف عموماً از جنس پنبه است. پنبه به دلیل گیاهی بودن و ویژگی‌های خاصی که در جذب رطوبت دارد، بهترین جنس برای تولید چنین محصولی است. چرا که شورت یک بار مصرف قرار است تا حد امکان بهداشتی باشد. اما به دلیل آن‌که این شورت‌ها سایز خاصی ندارند، و داشتن خاصیت ارتجاعی یکی از موارد مهم در این کالا است، در تولید شورت یک بار مصرف از الیاف خاص با خاصیت کشسانی نیز استفاده می‌شود.

شورت یک بار مصرف در حقیقت یک بافت مشبک و توری شکل است که در تار و پود آن از ترکیب نخ پنبه و نوع خاصی از کش بسیار نازک استفاده می‌شود.

چه کسانی از شورت یک بار مصرف استفاده می‌کنند؟

افرادی که دچار بیماری‌های عفونی، به ویژه بیماری‌های سریع انتقال، یا عفونت‌های شدید دستگاه تناسلی باشند، باید در مدت زمانی که به این بیماری دچار بوده یا در بیمارستان بستری هستند، از شورت یک بار مصرف استفاده کنند. همچنین به کسانی که پس از جراحی‌های سخت در بیمارستان بستری می‌شوند نیز، شورت یک بار مصرف پوشانده می‌شود. استفاده از این شورت‌ها به دلیل آن که بعد از مصرف، دور انداخته می‌شوند، احتمال انتقال باکتری‌های مولد بیماری به سایر لباس‌ها را از بین می‌برند.

یکی دیگر از موارد مصرف شورت‌های یک بار مصرف، چند روز ابتدایی پس از زایمان خانم‌ها است. به دلیل آن که حجم خونریزی در این روزها به بالاترین سطح خود می‌رسد، ضمن آن که رعایت بهداشت برای جلوگیری از بیماری در چنین روزهای امری حیاتی است، به خانم‌هایی که به هر روش، زایمان کرده باشند توصیه می‌شود که از پدهای بهداشتی خیلی بزرگ استفاده کنند. و به دلیل آن‌که شورت‌های یک بار مصرف خاصیت ارتجاعی بسیار بالایی دارند، استفاده از این شورت‌ها برای نگهداری بهتر از پد بهداشتی به خانم‌ها توصیه می‌شود.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد