سیفتی باکس پل ایده آل 5 لیتری

سیفتی-باکس-پل-ایده-آل-5-لیتری1.jpg-thumbnail سیفتی-باکس-پل-ایده-آل-5-لیتری2.jpg-thumbnail

سیفتی باکس پل ایده آل 5 لیتری

کد محصول: دسته بندی: سیفتی باکس برچسب:

قابلیت مونتاژ آسان درب و بدنه
قابلیت نصب روی دیوار با استفاده از پایه فلزی
دارای قفل دو مرحله ای برای درب (قفل موقت و دائم)
دارای دسته برای حمل آسان و ایمن
دارای شیارهای تعبیه شده در درب برای جداسازی آسان سر سوزن ها
دارای خط نشانگر حداکثر گنجایش مجاز
دارای بدنه مقاوم در برابر سوراخ شدن
دارای دسته ارگونومیک برای حمل آسان
دارای ضامن جهت بازکردن آسان درپوش پس از قفل موقت

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

در بیمارستان‌ها برای نگهداری پسماندهای تیز و برنده و سرنگ‌های بهداشتی از ظرف‌های مخصوص و یکبار مصرف استفاده می‌شود که پس از پر شدن تا خط نشانه توسط در پوش قرمز رنگ کاملا پلمپ شده و پمپ بهداشتی می‌شود. سیفتی باکس با نام علمی sharp container ظرفی است از مواد پلیمر نفتی و کاملا یکبار مصرف و محکم و مقاوم به سوراخ شدگی با دهانه‌ای گشاد است که می‌توان هر نوع وسیله تیز و برنده را در داخل آن انداخت. این ظروف دارای قفل دو مرحله‌ای (دائم و موقت) می‌باشند که با بستن درب به صورت موقت می‌توان از بیرون‌ریزی زباله‌های تیز جلوگیری نمود و پس از تکمیل ظرفیت سیفتی باکس درب آن را بصورت دائمی بست. همچنین شیارهای تعبیه شده بر روی درب این سیفتی باکس‌ها موجب تسهیل جداسازی سرسوزن می‌گردد.

دستورالعمل استفاده از سیفتی باکس

  • هرگونه وسایل یکبار مصرف تیز و برنده که در تشخیص، درمان و مراقبت بیماران استفاده می شود از قبیل سرسوزن، تیغ بیستوری، اره، اسکالپ، لانست، انواع آنژیوکت، شیشه های سرم و فرآورده های خونی و دارویی بایستی در این ظروف جمع آوری و دفع گردد.
  • با توجه به اینکه پسماندهای دفع شده داخل سیفتی باکس عفونی و خطرناک هستند حداکثر مدت زمان نگهداری این ظروف در داخل بخش ها “۳روز” بوده وباید در تمامی بخش‌ها و قسمت‌های مورد نیاز این ظروف درتعداد و حجم‌های مناسب تهیه و در اختیار پرسنل تولید کننده پسماند نوک تیز قرار گیرد و در مدت زمان تعیین شده دفع شود.
  •  قبل از استفاده از این ظروف حتما برچسب پسماند خطرناک و برچسب مشخصات تولید کننده پسماند نوک تیز بر روی ظرف نصب شده باشد و نسبت به تکمیل برچسب در محل استفاده از این ظروف اقدام نمایید.
  •  پس از اینکه ۴/۳ حجم سیفتی باکس پر شد بایستی درب آن را قفل نموده، چسب زده و داخل کیسه پسماند زرد رنگ قرارداده و به عنوان پسماند عفونی دفع گردد.
  • هرگز محتویات سیفتی باکس را خالی نکرده و به هیچ عنوان مجدد از ظرف استفاده نکنید.
  • زمانی که از سیفتی باکس استفاده نمی شود درب آن بسته (قرار دادن بر روی درجه شماره ۱) و زمانی که تا حجم ۴/۳ پرشد جهت دفع ظرف، درب آن بایستی قفل گردد (قرار دادن بر روی درجه شماره ۲).

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد