سیستم تغذیه با شیر کمکی SNS مدلا

image_2021-06-15_090535.png-thumbnail image_2021-06-15_090544.png-thumbnail

سیستم تغذیه با شیر کمکی SNS مدلا

کد محصول: دسته بندی: لوازم مصرفی شیردهی و شیردوشی برچسب:

قطعات قابل استریل در آب جوش
شدت خروجی قابل تنظیم
امکان انتقال داروهای کمکی به نوزاد درحالت مکیدن
ساخته شده از پلاستیک بی ضرر (BPA Free)
ساخت سوئیس

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

زمانی که نوزاد کوچک‌تان پس از ماه‌ها انتظار به دنیا می آید، مهم‌ترین دغدغه‌ای که شما را درگیر می‌کند، بحث تغذیه‌ی نوزاد است. برخی مادران در ابتدای تولد نوزاد، شیر کافی برای مکیدن نوزاد ندارند و نوزاد پس از مکیدن‌هایی که با شیر کم، مواجه می‌شود، خسته شده و شروع به گریه می‌کند. برای حل این مشکل، سیستم تغذیه‌ی sns برای مادرانی که شیر کم دارند، و از سویی قصد دارند نوزادشان را به مکیدن سینه عادت دهند، کمک می‌کند تا این عمل به خوبی انجام پذیرد.

سیستم sns ( فیدینگ تیوب شیردهی ) به عنوان مکمل بر روی پستان مادر قرار می‌گیرد تا شیردهی به نوزاد راحت‌تر صورت گیرد که البته بیشتر برای مادرانی است که نوزاد آنان حتما پستان را برای تغذیه شدن می‌گیرد ولی شیر آن‌ها کم است و تجربه نشان داده است که شروع شیردهی باید توسط تحریک در پستان و مکیدن انجام شود، یعنی در اثر تکرار مکیدن پستان توسط نوزاد راندمان تولید شیر در مادر افزایش پیدا می‌کند که در کنار کمبود شیر مادر این سیستم کمکی نیز موجود باشد. این وسیله در جهت کمبود شیر مادر وانمود می‌سازد که پستان مادر پر از شیر است و همچنین به‌صورتی طراحی شده است که با تظاهر به موجود بودن شیر برای نوزاد او را تشویق می‌کند که پستان مادر را بیشتر بمکد.

نحوه‌ی عملکرد سیستم تغذیه‌ی نوزاد (SNS)

این سیستم ضمن حفظ رابطه‌ی عاطفی بین مادر و نوزاد، از طریق مکیدن سینه، به تقویت چانه‌ی نوزاد برای مکیدن کرده و باعث تحریک غدد پستان و تغییرات هورمونی در مادر جهت افزایش تولید شیر مادر می‌شود. فیدینگ تیوب شیردهی دارای سه تیوب با سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ است که برای نوزادان از بدو تولد تا شش ماهگی که سینه‌ی مادر را می‌مکند، مناسب است.

در هنگام استفاده از گردن آويز شيردهی، شيرمصنوعی را در داخل بطری که در شکل نشان داده شده ريخته و لوله نازکي که از انتهای آن خارج می شود را به نوک پستان متصل کنید، همزمان که نوزادتان پستان را مي‌مکد شير را از اين طريق نيز دريافت مي‌کند. درواقع در این روش نوزاد هم سینه‌ی کم شیر شما را می‌مکد و هم به میزان مورد نظر تغذیه می‌کند.
لوله شيردهی يا فيدينگ تيوب شیردهی ، لوله بسيار نازک و از جنس سیلیکون نرم است که از يک طرف داخل ظرف شير شده و از طرف ديگر با يک قطعه چسب به نوک پستان مادر متصل می‌شود و اين وسيله کمک می‌کند در زمانی که شيرخوار پستان را می‌مکد شير مکمل را هم بنوشد.

سیستم تغذیه با شیر کمکی مدلا (SNS) برای چه نوزادانی مناسب است؟

  • ایده آل برای مادران کم شیر و در موارد فرزند خواندگی
  • مناسب برای نوزادان نارس
  • مناسب برای شیرخواران با شکاف کام
  • مناسب استفاده بلند مدت برای انتقال مواد مغذی و کمکی به نوزاد

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد