سوزن قلم انسولین بی دی مدل Micro-Fine

سوزن-قلم-انسولین-بی-دی-مدل-Micro-Fine.jpg-thumbnail سوزن-قلم-انسولین-بی-دی-مدل-Micro-Fine-1.jpg-thumbnail سوزن-قلم-انسولین-بی-دی-مدل-Micro-Fine-2.jpg-thumbnail سوزن-قلم-انسولین-بی-دی-مدل-Micro-Fine-3.jpg-thumbnail

سوزن قلم انسولین بی دی مدل Micro-Fine

کد محصول: دسته بندی: سرنگ انسولین برچسب:

سایز ۴سی سی
ویژگی کلیدی                                 دارای گارانتی سلامت فیزیکی کلا

نازک‌ترین سرسوزن با قطر 0.23 میلیمتر معادل گیج 32
تزریق بدون درد
سازگار با قلم BD
بسیار راحت و دقیق
دارای فن آوری تراش سه گانه، الکتروپولیش و پوشش سیلیکونی
هر سرسوزن داخل یک بسته
هر صد عدد داخل یک یک جعبه
تاریخ انقضا:10/2022
ساخت ایرلند

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

سرسوزن قلم انسولین BD مناسب برای تزریقات انسولین با انواع قلم های تزریق یک بار مصرف و یا با کارتریج تعویض شونده حاوی انسولین می باشد، این سرنگ با طول نوک به اندازه 4 میلیمتر و گیج (ضخامت) سوزن 32 از نازک ترین سوزن های تزریق موجود در بازار می باشد و برای تزریقات زیر پوستی، داخل پوستی و یا زیر پوستی انسولین،هورمون رشد،بوتاکس ،آدرنالین و یا سایر داروهایی که با قلم های تزریق یک بار مصرف و یا با کاتریج تعویض شونده در قلم های تزریق چند بار مصرف در دسترس می باشند، مناسب می باشد.

این سر سوزن دارای دیواره نازک می باشد که در مقایسه با سوزن هایی که دیواره نازک ندارند موجب کاهش درد تزریق، کاهش احتمال خونریزی، کاهش تحربک پوستی، کاهش فشار تزریق، کاهش نشت انسولین از نوک سوزن پس از تزریق و کاهش احتمال انسداد سوزن میشود. این سوزن سازگار با همه ی قلم های انسولین استاندارد می باشد.

مشخصات سوزن انسولین BD

 

  • استفاده از تکنولوژی تراش سه گانه در سر سوزن پیک سولوشن (PiC Solution) که باعث ورود بدون درد سوزن به داخل پوست می گردد و از درد ناشی از پاره شدن پوست جلوگیری می نماید.
  • استفاده از تکنولوژی الکتروپولیش که براده های فلزی تشکیل شده بر روی سوزن را حذف نموده و سطح سر سوزن پیک سولوشن (PiC Solution) را بسیار صیقلی و هموار می سازد، که از درد ناشی از ورود سوزن به داخل پوست جلوگیری می نماید.
  • استفاده از تکنولوژی دیواره نازک (Thin Wall) سرسوزن پیک سولوشن (PiC Solution)، که باعث تزریق یکنواخت انسولین گردیده و از درد ناشی از تجمع انسولین در زیر پوست جلوگیری می نماید.
  • پوشش سلیکونی سوزن، موجب تسهیل ورود سوزن به پوست و در نتیجه تزریق راحت و بدون درد می شود.
  • استفاده از تکنولوژی بدنه یکنواخت در سرسوزن پیک سولوشن (PiC Solution) که باعث یکنواخت شدن جریان انسولین در سوزن گردیده و از درد ناشی از تجمع انسولین در زیر پوست جلوگیری می نماید
  • سرسوزن قلم انسولین پیک سولوشن (PiC Solution) – اینسوپن (INSUPEN) سازگار با انواع قلم های انسولین دنیا می باشد، از آنجائیکه تولید این سر سوزن مطابق با استاندارد ISO-11608 می باشد، تمامی سر سوزن های پیک سولوشن (PiC Solution) با طول های 4-6-8 میلیمتر با تمامی قلم های انسولین دنیا سازگار می باشند.

قطر سوزن :
با واحدی به نام گیج اندازه گیری می شود. هرچه گیج بالاتر باشد قطر سوزن نازک تر است. سر سوزن انسولین PiC با گیج 32 موجود است.
توصیه می شود که برای تزریق انسولین از سرسوزن های کوتاه و نازک استفاده شود (حتی در افراد چاق). در چنین شرایطی برای تزریق انسولین فقط کافیست که به صورت 90 درجه تزریق کنید.

 

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد