ذره بین هدبندی چراغدار مدل MG81002

P1210766.gif-thumbnail P1210751.gif-thumbnail P1210756.gif-thumbnail P1210759.gif-thumbnail P1210763.gif-thumbnail

ذره بین هدبندی چراغدار مدل MG81002

کد محصول: دسته بندی: چشم و بینایی برچسب:

دارای لنزهای شفاف و وضوح فوق العاده
جنس رویه ABS
دارای هدبند قابل تنظیم
کارکرد به وسیله ی دو باتری نیم قلمی
دارای 4 عدد عدسی دوقلو در اندازه های مختلف
ابعاد لنز: 50-100 میلی متر
دارای  لامپ LED
سبک و جمع و جور

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

استفاده از ذره بین های معمولی دستی برای اندازه گیری یا مشاهدات دقیق معمولا دشوار است. امروزه این ذره بین ها جای خود را به هدبندهای ذره بینی داده است. این هدبندها با لنز باکیفیت و دقت بالایی که دارند این امکان را فراهم می کنند تا در استفاده های طولانی مدت در عین اینکه دستتان آزاد است، بتوانید بر کار خود مسلط تر شوید. چرا دیگر مجبور نخواهید بود ذره بین به دست بگیرید. کاربرد این دستگاه ها به خصوص در مصارف های پزشکی و صنایع مختلف، که نیاز به دقت بالا است اهمیت زیادی دارد.

ذره بین هدبندی چراغدار مدل «MG81002» مناسب برای تکنسین ها و اپراتوها و در هر صنعت و شغلی نیاز به بزرگنمایی دید می باشد، قابل استفاده است. مصارف عمومی از قبیل توری بافی، خیاطی، قلاب دوزی، مدل سازی و هر چیز مشابه دیگری، همچنین مصارف پزشکی مانند دندانپزشکی، کاشت مو. در صنایع دوخت و مونتاژ که نیاز به عدسی با زاویه ی دید بزرگ است، و به طور کلی هر کاری که نیاز به لنز دقیق و ذره بینی دارد، امکان استفاده دارد.

لنز این دستگاه را می توانید با توجه به زاویه دید مختلف تنظیم کنید. قسمت هدبندی ذره بین را می توانید مناسب با اندازه ی سر خود تنظیم نمایید. هدبند دارای 4 نوع لنز مختلف است که تا 9 برابر، بزرگنمایی می کند. این چهار عدد عدسی دو قلو در اندازه ی  در اندازه های 1.2x، 1.8x، 2.5x، 3.5x می باشد. دستگاه به وسیله ی3 عدد باتری ساعتی کار می کند. جنس بدنه پلاستیک ABS است. هدبند دارای چراغ LED مهتابی بوده و نور تیز ولی متمرکزی دارد یعنی پخش نشده و به این معنی است که شما می توانید آن را در حالی که دیگران در خواب هستند یا در حال تماشای تلویزیون استفاده کنید و یا برای انجام هر کاری که در آن اتاق نور کم باشد استفاده کنید. در قسمت بالای هدبند درست پشت چراغ یک دکه وجود دارد که با جابه جا کردن آن به سمت چپ یا راست، هدبند روشن و خاموش می شود.

به طور کلی ذره بین هدبندی چراغ دار مدل MG81002 دارای 4 لنز دوقلو با نور LED و هدبند قابل تنظیم، وسیله ی مناسبی برای مطالعه‌ی کلمه‌های ریز، آزمایشات مخصوص به دام و پزشکی، در کل برای استفاده در صنعت پزشکی، الکترونیکی، عمومی و... می‌باشد.

 

مشخصات فنی

محصولات مشابه با این محصول

ارتباط با کارشناسان برانکارد