دستگاه تصفیه هوا آلماپرایم مدل AP151

3-4.jpg-thumbnail 17.jpg-thumbnail 18.jpg-thumbnail 19.jpg-thumbnail 20.jpg-thumbnail

دستگاه تصفیه هوا آلماپرایم مدل AP151

کد محصول: دسته بندی: دستگاه تصفیه هوا برچسب:

دارای سیستم فیلتر با راندمان بالا (فیلتر هپا و فیلتر کربن و ضد باکتری)
تولید کننده یون منفی
منطقه قابل پوشش 2-3 متر مربع
دارای شارژر فندکی برای استفاده در خودرو و اداپتور
دارای هشداردهنده تعویض فیلتر
پد ضد لغزش ژله ای
دارای فن دو سرعته
حالت استندبای

جزییات سفارش را انتخاب کنید
4,500,000تومان
نقد و بررسی

مشخصات فنی محصول

 

مدل AP151
منبع تغذیه 12 ولت
متراژ تحت پوشش 2تا 3 متر مربع
نرخ تحویل هوا 15 متر مربع بر ساعت
میزان صدا 50 دسی بل
ابعاد 220×163×59 میلی متر
وزن 0.8 کیلوگرم
فیلتر

کربن اکتیو

فیلتر هپا

فیلتر اولیه

ضدباکتری

فوتوکاتالیست

اقلام همراه

کاتالوگ فارسی

دفترچه راهنما فارسی

شارژر فندکی

آداپتور DC

 

شاید شما هم اگر مجبور باشید مسافت و مدت زیادی از وقت خود را در ماشین بگذرانید، بهتر است بدانید در شهرهای شلوغ و پرجمعیتی که یک روز درمیان با بحران آلودگی هوا روبرو است، فضای داخل ماشین 10 برابر آلوده‌تر از فضای بیرون است. بوی ناخوشایندی که در ماشین در اثر کشیدن سیگار، سابیده شدن لنت، آسیب قطعات و مواد پلاستیکی داخلی خودرو، غذاهای مانده و فاسد شده در ماشین، یا حتی اسپری‌های تمیزکننده و جلا دهنده و به طور کلی به فرم گرد و غبار، PM 10، PM 2.5، دود سیگار و ترکیبات آلی فرار همه شواهد قطعی هستند که شما را مجاب می‌کنند با یک ماسک فیلتر دار( یا حتی ماسک شیمیایی) در ماشین‌تان بنشینید.

برای حل این معضل چه باید کرد؟ یک راه حل ساده‌تر و پایدارتر و کم خرج‌تر استفاده از دستگاه تصفیه کننده هوا است. دستگاه تصفیه کننده هوا آلماپرایم مدل AP151 ، مخصوص ماشین طراحی شده که دارای سیستم فیلتر پیشرفته پنج گانه است. فیلترهای چندلایه که فیلتر اولیه، فیلتر هپا، فیلتر کربن اکتیو و فیلتر فتوکاتالیست و فیلتر ضدباکتری است. فیلتر هپا   سرب، آلودگی هوا ناشی از سوخت بنزین و گازوئیل، دوده هوا، ذرات ریز، گرد و غبار و موهای حیوانات خانگی از بین برده و فیلتر کربن اکتیو شما را از شر بوی بد، مثل بوی سیگار و VOC (ترکیبات آلی ناشی از محصولات تزیینی، آرایشی، چسب، پلاستیک) خلاص می‌کند. ویژگی بارز این نوع از تصفیه کننده‌های آلما پرایم، قابل حمل و جمع و جور بودن آن است که می‌توانید آن را روی داشبورد ماشین‌تان قرار داده و با شارژر فندکی یا اداپتور همراه، از آن در ماشین‌تان استفاده کنید.

. حتی زمانی که سرکار هستید یا اگر پزشک هستید در مطب بر روی میزکارتان می‌توانید این دستگاه را قرار داده و از استشمام هوای تمیز لذت ببرید.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد